Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '22

 
Kategori
İnançlar
 

Beni Sevecek Değil Ya !

Her canlı kendisini bir sevenin olduğunu bilir, belki her eşya da..
Kendisini çoğunlukla her şeyden koruyan bu sevgidir
Bu resim Afrikadan bir yetime ait, Türkiyede de sayısız yetim var, hiçbirini birbirinden ayrıt edemeyiz, etmemeliyiz.
Ve Allah bir kuts-i hadiste söyle buyurur :
Ben fakir ve kimsesizleri sevdiğim kadar hiç bir şeyi sevmem....
İnşallah Alemlerin Rabbi bu sevgiyi bizimde yüreğimize, gönlümüze ve ruhumuza koyar....
Bu sözümü bir yokluk içindekiler anlar, birde varlık ile yokluk arasındaki farkı hissedenler.....
Cenab-ı Allah hayatımızı yetim ve kimsesizlerin hiç olmazsa sevgisiyle anlamlandırsın....
Zaten anlamlı olan Hayata daha bir anlam katmak isteyenler
Sevgiyi tatmak isteyenler
Daha bir umutlu olmak isteyenler
Sabreden ve şükredenler, doğru yolu arayanlar ve benzeri her ne güzelik varsa tavsiyem : Bir yetim....
 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..