Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni seviyor musunn?

Bahar geldi, lisedeyken felsefe hocamızın bir sözü vardı "Geldi bahara aylarııııııı, gevşedi gönül yaylarıııı". Başlangıcı güzeldir aşkın. Heyecan verir, adrenalin salgılatır insana, mutlusunuzdur, mutludur karşınızdaki, görmek istersiniz sürekli, O'nu düşünmeden bir dakika geçmez.

Teknolojinin hızındanmıdır nedir günümüzde çarçabuk yaşanıyor ve çarçabuk tüketiliyor her şey. Açlık var aşklarda da sevgilerde de doyumsuzluk var. Ve sadece almak var. Bencillik ve egoizm her yerde olduğu gibi burada da gösteriyor bütün vahşetini. Önce ben. Benim isteklerim, benim arzularım benim ihtiyaçlarım.
Her iki taraf ta "Bana ne verebilir, ben ondan ne alabilirim." derdinde. Ben O'na ne verebilirim, O benden ne alabilir düşüncesi var elbette ruhlarda ya fiiliyatta. Gündelik yaşamdaki korkaklığımız ne yazık ki ilişkilerimize de yansıyor.
Sevgiyi ölçmeye kalkıyoruz.Sonuna kadar ölçmeye. Sınıyoruz karşımızdakini "Bakalım nereye kadar dayanabilecek?" diye.

Vaktin birinde birisinden şunu duymuştum "Sevgi asgari müştereklerde buluşmaktır. "Çok garipsediğim bir söz bu. Asgari müştereklerde buluşmak. Bir ebeveyn çocuğunu severken asgari müştereklerde buluşabiliyormu çocuğu ile?Elbette ki aynı sevgiden bahsetmiyoruz. İlişkilerde niye karşımızdakini sorgulama derdindeyiz. Özellikle de sevgisini.Sevgide şüpheye yer var mı? Şüphe varsa o sevgi sevgi mi?

Beni seviyormusuuunnnnn?

Beni seviyor mu acaba?

Ben O'nu gerçekten seviyormuyum?

Bu gün bu sorgulamalar ilişkiler başladıktan sonra yapılıyor. Ondan sonra da beraberlikler ya zorunlu hale geliyor ya da ayrılıkla sonuçlanıyor. Zorunlu hale gelmeden yaşanabilecek uzun beraberlikler.

 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..