Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beni siz delirttiniz!!

Beni siz delirttiniz!!
 

Demek Silivri’ye ilk defa geliyorsunuz? Sahile inip bir çay içelim o zaman.. Bizim sürekli oturduğumuz çay bahçeleri var...

Deniz kenarına inmek için bu gün oldukça şanslı olmak gerekiyor.. Park otelin önündeki ışıklardan karşıya geçmek istiyoruz.. Bizi alt yapı çalışmaları karşılıyor? “ Verdiğimiz geçici Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz” Sola dönüyoruz.. Red- White’nin karşısında dar bir yol var.. Hop trafik sıkıştı... Önümüz arkamız, sağımız solumuz araba.. Fırsat bulsak saklanacağız ama..... Güç bela sahile yaklaşıyoruz

Hay Allah Karşıdan araba geliyor. Haydi geri vitese. Arkamızda ki adam durumu anlamadı, selektör yapıyor.. Biz ona, o bize iki küfür... Geri geri gidiyor.. Onun arkasındaki de anlayamadı.... Haydeeeeeee!

Adamlar arabadan indi.... Bende indim bağırıyorum.. Ağabey dövüşmeyin rahatsızlık geçici!!! Ohooo “geçici” dedim kafa attı.. Burnun kırıldı; o kalıcı. Birisi Hastaneye götürüsün adamı... Polis çağırın yav....

Sahile inen iki yol var ikisi de kapalı yine bir yazı.. “ İstanbul için çalışıyoruz” Çalış çalış bitmedi... Nihayet Sahile geldik....


Tam arabadan ineceğiz..Misafirler saatine baktı..

- Bizim zamanımız kalmadı.

- Ananızın....Gözü!

Otogardan sahil bu gün kırk beş dakika, iyi gene...

Geçenlerde birileri Ali Çetinlerin orada, bir gün bir gece mahsur kalmış;, açlıktan ölüyormuş adamlar... Bereket esnaf yardımlarına yetişmiş. Çınar ağacının altına Kızılay çadırı kurmuşlar.. İçinde sobası bile var..

Çadırın üzerine kargalar sıçmış.... Sahile gittiklerinde kurban kesmişler, ardından da Denizle helalleşmişler... Bir daha sahile inemeyecekler belli.

Dönüş yolu daha kötü..

Bütün çıkışlar kapalı..

Arabayla Dön baba dönelim, dön baba dönelim...

Tamam, şimdi oldu.

Radyoda Cem karaca...Şarkıya bak...............

“Beni siz delirttiniz evet... Evet siz siz delirttiniz.. Kırmızı ışıkta geçen şoförler ve boş verli türküler .. Sahil yolundaki kazalar.... uçaklar, rüşvetler... ahlak üstüne nutuklar..

Pasta yesin efendiler..

Darılmaca yok, ben bir deliyim.... Gelin katılın sizde bize, bizde herkese yer var..

Dostlarım Napolyon, hepsi Sezar.. Bol miktarda hitlerde çıkar....”

Telefon çalıyor

Arayan bir arkadaşım...

—Ali bu akşam bizim evlilik yıldönümümüz eşime ne alayım...

-Künk al..

— Ne künk’ü?

—Bildiğin künk işte, üzerinde İSKİ yazsın şimdi çok moda her yerde var...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..