Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Beni sormuşsun

Beni sormuşsun
 

sen giderken


Sen giderken başka sevdalara ben pencere arkasında öylece kalakalmıştım. Sen hatırlamayabilrisin, çünkü arkana bakmadan yolu yarıladın.

Aydınlık,güneşli bir gündü gözlerini gördügüm gün. Aksine gözlerini kaçırdığın gün karanlık ve parçalı bulutluydu, günün aydınlığını arkasına almış bulutlar, kapıları kapatmıştı güneşe.

Günerl ayları kovalarken, duydum ki beni sormuşşun, yeni sevdalarında beni aramış ama hep sen terkedilmişsin. Senin beni terkettiğin gibi, seni senle bırakmışlar.

Üzüldüm ama sevindim, ne zıt hisler ki üzülüşüm arkandan döktüğüm gözyaşlarına,sevinci her aşk biterken her aşk başlarmış. Sen giderken de ben yeni sevdamda yüreğimi bulmuştum.

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ 

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..