Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Beni taşısın

Beni taşısın
 

Biraz önce bir blog okudum inanılmaz gerildim. Konunun kahramanı kadınlar. Yazara göre kötü kadınların evli ya da bekar olmaları gerekmiyor. Canları sıkıldıkça kendilerine yeni sevgili buluyorlar. Adına da SEVGİ diyorlar.

Kadınların bulduğu erkekler genellikle kendilerinden büyük erkekler. Bu erkek evli ve çocukluysa karısının vay haline bir durum...

Aslunda çok çok hassas br konu. Hatta şu an yaptığım şey büyük bir cesaret örneği... Yoksa aptallık mı demeliyim... Biraz keyifsizim... Başım dönüyor, bir taraftan da pis pis ağrıyor... Bu konuya niye girdim nasıl çıkacağım hiç bilmiyorum.

2 kadın 1 erkek... Şarkıdaki gibi...

Herkesin dilinde sevgi herkesin dilinde aşk. Mutsuzluk had safhada. Bir tarafta aldatılan ağlayan üzülen mutsuz kadınlar, diğer tarafta tek suçum sevmek diyerek başkasına ait olanı isteyenler.

Gerçekte kimdir bu sevenler sevilenler belli değil. Yasak sevgiler yasak aşklar.

Aldatılan kadın aldatıldığını öğrendiğinde boşanır mı?

Hayır... Büyük çoğunluk gurur yapıp benim olanı kimseye kaptırmam moduna giriyor. Gerçekten kocasını çok sevip her ne olursa olsun katlanan da var, çocuk için katlanan da. Her ne için olursa olsun hem kendine hem karşı tarafa hem de çocuklara hayatı zehir ederek yaşanan mutsuz bir evlilik.

Yasak aşk yaşayan da sevdiğini söylüyor. Bu doğruysa neden hep kendilerinden 15-20 yaş büyük erkekleri tercih ederler diyeceğim ama birçok kadının olgun erkek fantazisi olduğu da garip bir gerçek.

Lugatımıza 'beni taşısın' diye tuhaf bir söz yerleştirdiler. Sakız gibi herkesin dilinde... Beni taşısın... Sen çanta mısın. Taşınmak istiyorsan git araba al kendine!

Bu taşınma hikayesi ne aradığını bilmeyen insanların savunma kalkanı gibi geliyor bana.

Her kadın aldatır mı?

Soruya soruyla cevap vereyim

Her erkek aldatır mı?

İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/beni-tasisin/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..