Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Beni terk etme

Beni terk etme
 

İçimizdeki ÇOCUK HALİMİZbizim en güzel yanımızdır.


Ne olur beni terk etme,

Sana zaman zaman haksızlık ettiğimi kabul ediyorum.

Seni kısıtlamam seni kıskandığımdan.

Oysa,

Seni ne kadar önemsediğimi biliyorsun.

Sen bendeki beni, benim kadar iyi biliyorsun.

Ama ben ve sen o kadar farklıyız ki.

Sen ve ben o kadar tezatız ki .

Hep bir adım önde yürümeni kabul etmek güç geliyor.

Benim ak dediğime sen, beyaz demektesin.

Benim kırmızılarım, senin al dediklerin.

Hep benimle aynı dili konuşmadığını düşündüm,

Yanılmışım.

Sen içimde olmayınca yalnız kalmak beni aşmakta.

Seni özlemeyi sevmiyorum.

Hep benden bağımsız olduğunu düşündüm.

Meğer ben senin, sen de benim parçam.

Biz ikimiz, birbirimiz olmadan , bir hiç olmuşuz.

Seni benimle hissetmek ne kadar güzel bilemezsin.

Ne olur beni bir daha terk etme.

Sana söz seni abartmadan seveceğim.

Ve,

Sana söz, seni yok saymayacağım.

İçimdeki çocuk yanım.

Sen benim büyümemiş halim.

Sen benim, ilk halim.

Bağımsızlığını ilan etmene izin vermeyeceğimi sakın unutma.

Ama içimdeki çocuk halimi,

İçimdeki çocuk beni seviyorum.

Ve sen bendeki yerini sakın kaybetme.

İçimizdeki çocuğu sevin ve ara sıra ipleri ona bırakın.

Sevgilerimle..

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..