Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Beni unutma olur mu?

Beni unutma olur mu?
 

Bak yağmur yağar, seller akar.
Belki arap kızı camdan bakar.
Biri şehrine gelir gönül yapar.
Beni unutma olur mu?
 
Yollar uzar gelir sana doğru.
Vuslat hayal olur, kalpte yanar koru.
Ne olursa olsun ayrılma güzeldir doğru 
Beni unutma olur mu?
 
Çuvallayamadım göğündeki yıldızları.
İnsanın içinde olur varsa hayvanlığı
Aman dikkat, çoktur gönül hırsızları.
Beni unutma olur mu?
 
Tebessümümü gecene bıraktım.
Kötü diyecek dillere kilit attım.
Sen sıkma canını cancağızım.
Beni unutma olur mu?
 
Diline dolanmasa ismim üzülme,
Yalnız kalıp benim gibi süzülme
Aşk ayazında sakın olup üşüme.
Beni unutma olur mu?
 
Baki EVKARALI
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..