Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Beni unutma

Beni unutma
 

Beni unutma


Elektrikler kesik,
ellerim ayaklarım buz,
üşüyorum
küçük odamda
cam kenarı soğuk.
duvarlar üzerime yıkılıyor,
boğazımda bir el...
Odaları dolaşıyorum sürekli,
dışarıda yağmur,
geçmiyor ki zaman...
Şimde seninle bir battaniyenin altında olmak vardı,
ama yoksun,
olsun...
Beni unutma.

Delice içmek var şimdi,
uyuşmak gerek
bir yudum Jack Daniels,
bir nefes sigara,
nasıl değişti viskinin tadı sensiz
ne kadar acı acımasız
Olsun...
Beni unutma.

Bütün saatleri attım
Zaman geçmiyor
Sen yoksun ya
Karnım acıkmıyor
Yatılmıyor, uyunmuyor
Ne balkon ne pencere kar ediyor
İllede sen
illede seni istiyor bu gönül
içim daralıyor...
Yok! diyorum Yok işte!
Yoksuluz biz
Olsun...
Beni unutma

Oyunlar oyunlar oyunlar
Biraz sevinmek için
Unutmamak için mutluluğu
Sanki gerçekmiş gibi
Kaç kere çaldırdım kapımı sana,
kaç kere açtım
Şu kapının önünde
Kaç kere gördüm bana gülümseyen yüzünü
kaç kere sarıldım sana ki
Göğüslerini göğsümde
Burnum omuzunda
İçime çektim seni
kokunu duydum kaç kez
Nasıl öptüm seni
Nasıl ağladım
Geceler boyunca sana
seni nasıl sevdiğimi anlattım
Bilirmisin
Olsun...
Beni unutma

Bu sabah da çıkmışsındır evinden
Birşeyler almışşsındır belki marketten
Senin dokunduğun para ya dokunmuştur biri
Elbiseni görmüştür
Yürüyüşünü
Sesini duymuştur haketmeden
Nerden bilecek
Olsun
Beni unutma

Seni çok özlediğimde
Yıldızlara bakıyorum
Binlercesinin arasından
Bana göz kırpıyorsun
Bu kadar uzakmısın diyorum bana
Bu kadar...
Konuşuyorum saatlerce
Sen hiçbirşey söylemiyorsun
Olsun
Beni unutma

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..