Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Beni yerimden kaldırmasalar....

Beni yerimden kaldırmasalar....
 

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

Hani var ya sabaha dek mızıka çalarım

Nefesimde yalnız ‘hüzünbaz’ türküler

Denizin dalgalarına biner maziye dalarım

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

*

Beni yerinden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

Pat Bornova’dayım, “Bir Gün Mutlaka” okumaktayım

“Boşçakal sevgilim boşçakal, cebimde bir revolver”

İntihara düşmüş aşkları, imama inat yıkamaktayım

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

*

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

Bir koşu Narlıdere, ardından Sahil Evleri’ndeyim

Yan masa kızlarına bakışlar, yok incesi tebessümler

Aslında cepteki parayla kaç bira içilir derdindeyim

Beni yerimden kaldırmalar, tedirgin etmeseler

*

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

Yanımda Si ya u Nazım’la Moskova uçağındayım

Peşimizde Stalin’in emri ile gizli servis, sivil polisler

‘Buranın da pek farkı yok’ diye Nazım’a fısıldamaktayım

Beni yerimden kaldırmasalar, tedirgin etmeseler

*

Hücremin aranması bitse diye beklemekteyim…

*

Antalya / Mart 2013

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..