Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '07

 
Kategori
Siyaset
 

Benim adayım; Erdal İnönü

Benim adayım; Erdal İnönü
 

Meclis'te seçimler kilitlendi, Anayasa Mahkemesi 367 şartını (bana göre hukuka uygun) Meclis'e şart koştu. ABDullah Gül'ün reislik hayalleri malesef (iyi ki) suya düştü.

Bu ortamda görünen yeni değişiklerde yani halkın seçmesi işi de olmayacak gibi, çünkü neredeyse sistemin değişmesini öngören bu değişiklikler, seçim kararı alan AKP'nin kendi lehine kullanacağı kalem oynatma hileleri olamaz.

Bana göre yeni Meclis cumhurbaşkanı adaylığı için Sayın PROF.DR.ERDAL İNÖNÜ' yü önermeli. İsmet İnönü'nün oğlu olan Erdal İnönü bir bilim insanı. Toplumun geniş kesimleri tarafındanda kabul göreceğine inanıyorum.

CHP-DSP-SHP-MHP Sayın Erdal İnönü'ye bana göre kesinlikle destek verir. Bu öneriyi Sayın Karayalçın seçim sürecinde gündeme taşıdı zaten. DP destek verir mi bilmem, ama vermesi gerekir.

Bana göre ikinci bir İnönü o koltuğa oturabilir, oturmalı.

Siz ne düşünüyorsunuz?

 
Toplam blog
: 22
: 929
Kayıt tarihi
: 07.05.07
 
 

Hukuk öğrencisiyim. Siyasetle ilgileniyorum. Sosyal demokratım...