Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Benim Adım (Kimlik tartışması üzerine ikinci baskı)

Benim Adım (Kimlik tartışması üzerine ikinci baskı)
 

Adım, İsa

Adım, Musa

Ve adım, Muhammed...

Hıristiyan'ım, Musevi'yim, Müslüman'ım.

Yüz yılların süzgecinden geçip bugünlere geldim.

Asırlardır insanoğlu bizi kullanıp duruyor...

İktidarsızlıklarına iktidar katıyorum.

Paralarına para ekliyorum yıllardır.

İktidarların güç kaynağıyım. Ben olmazsam yönetemezler ülkeyi. Ben olmazsam dolduramazlar keseyi. Beni kullanan kazanıyor.

Son dönemlerde gitgide artıyor kıymetim. Dünyanın her tarafında tekrar kıymete binmeye başladım.

Adım, Ali

Adım, Davit

Adım, Hans

Ve adım insan ve karnım aç.

Camideyim, Sinagogdayım, kilisedeyim.

Doğdum, Hiristiyan yaptılar.

Doğdum, Musevi yaptılar.

Doğduğumda, Müslüman olduğumu söylediler kulağıma.

Tüm savaşları, dinimiz uğruna yaptık.

Öldük, öldürdük yıllarca. Öldürmeye devam ediyoruz son hız...

Ve biz insanız...

Aç susuz ve çaresisiz.

Severiz, ağlarız ve güleriz.

Neresinde olursak olalım dünyanın, biz birbirimize benzeriz.

Adımız insan....

Bugün varız, yarın da olacağız...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..