Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

 
Kategori
Güncel
 

Benim adım Ali...

Değerli okuyucularım, Gezi Parkı eylemleri sırasında uğradığı saldırı sonucunda yaşamını yitiren Ali İsmail Korkmaz için hazırlanan yazılı metinler sosyal medyada yayınlanmaya devam ediyor. Eskişehir'de bulunan bir grup duyarlı üniversite öğrencisi arkadaşlarımız tramvay ve kafeteryalarda hazırladıkları metinleri okuyup Ali İsmail Korkmaz kardeşimizi öldüren kişilerin bir an önce bulunmasını istemesi birlik ve beraberliğimizin ne kadar kuvvetli olduğunun bir göstergesidir.

Bu haftaki köşe yazımı ben de Ali İsmail Korkmaz kardeşimize ayırıp hazırlanan metni siz değerli okuyucularımla paylaşmak istedim. Ülkemizin zor bir süreçten geçtiği şu günlerde dilerim bu olaylar yatışır ve bu sonuncusu olur.

Benim Adım Ali İsmail Korkmaz…

19 yaşındayım.

Sivil görünümlü bazı adamlar üzerime sopayla saldırdılar başıma ve vücuduma vurdular.

Hastaneye gittim önce karakola git ifade ver dediler.

Olaydan 20 saat sonra fenalaşınca hastaneye kaldırıldım.

Beyin kanaması geçiriyordum çok geç kalınmıştı.

38 gün komada kaldım kurtulamadım.

Saldırının görüntüleri polise verildi. Ama görüntülerde saldırı anının olduğu dakikalar biriler tarafından silinmişti.

Benim adım Ali İsmail Korkmaz.

2 Haziran'da saldırıya uğradım 10 Temmuz'da kalbim durdu.

Katillerim aramızda dolaşıyor.

 
Toplam blog
: 20
: 434
Kayıt tarihi
: 21.05.12
 
 

Antalya Manavgat'ta yaşıyorum. Amatör olarak tiyatro oyunculuğu yapıyorum ve yerel bir gazetede h..