Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
Bayramlar
 

Benim adım Cumhuriyet

Benim adım Cumhuriyet
 

Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun (görsel netten alıntı)


29 Ekim 1923 de çok çetin koşullarda,

Yokluk içinde, nice canlar vererek

Vatanımı işgal eden

Düşmanlarla savaşarak

Bir bina inşa ettim.

Vatan sevgisinden kum,

Millet coşkusundan çimento,

Şehit kanlarından sıva yaptım,

Savaşın kökünü yaktım kuruttum,

Vurgunum bu esere vurgunum.

Kara geceleri aydınlığa çevirdim,

Çağdaşlığı, özgürlüğü getirdim,

Cehalet tohumlarını yıktım bitirdim

Aydınlandı ilim, çağdaş medeniyet,

Benim adım Cumhuriyet

Soyadım Hürriyet.

NAHİDE ÇELEBİ

Cumhuriyetimizi biz kazandıran, eşi bulunmaz insan, tek lider, önder, Yüce Atatürk’ümüze minnetle anıyoruz. Ruhu şad olsun.

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..