Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Adım Gültepe soyadım Not Defteri

Benim Adım Gültepe soyadım Not Defteri
 

Benim adım gültepe


Eylül ayının gelmesi ile tv kanalları da yeni yapımlarını ekranlara sürmeye başladı. Bunlardan biri de Kanal D ekranlarında yayınlanmaya başlayan baş rollerini Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, ve Ekin Koç' un üstlendiği Benim Adım Gültepe dizisi. İlk bölümünü izleyeyim dedim. İlk yirmi dakikada sıkıldım açıkçası. Çünkü hikaye o kadar tanıdıktı ki en azından kendi açımdan söylüyorum neredeyse bire bir geçen sezon Fox TV ekranlarında yayınlanan Not Defteri ile aynı. Sanki aynı kalemden çıkmıştı hikaye. Okul, okuldaki öğrenciler, okulun idarecileri, hapiste olan bir tanıdık, gençlik başında duman hallerinde öğrenciler, mahallenin yalnız kadını, okula tayini çıkan öğretmen, yani senaryonun altına karbon kâğıdı konsa ancak bu kadar olurdu

Yerli dizi senaryolarında yabancı dizi uyarlamalarını anlayabiliyorum bir noktada ama yerli diziler arasında da böylesine benzerlikler hatta kopyaya varan senaryolar bana çok da akıllıca gelmiyor. Çok mu zor bağımsız,özgün, kendine has havası, dokusu, hikayesi olan bir senaryo üretmek? Sözü çok fazla uzatmak istemiyorum. Demem o ki Fox TV' deki Not Defteri' nin ardından Kanal D' nin Benim Adım Gültepe' si bende aynı heyecanı aynı duyguları uyandıramadı. Dizinin farklı olan tarafı ise sanırım dönem dizisi olması ve İstanbul yerine İzmir' de geçmesi. Benim Adım Gültepe soyadım Not Defteri, annem Fox TV babam Kanal D.

İlk sezonunda dizimize ve oyuncularına başarılar dileyerek yazımı sonlandırayım.

Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..