Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Benim adım Hıdır!

Benim adım Hıdır!
 

...hıdır...


Geçenlerde 2 ayda 100 tık almayan yazılarımı sileceğimi arz etmiştim.

Kendime bayağı tolerans vermişim. İki ay beklemeye lüzum yok! İki ayı, iki haftaya düşürdüm. İki haftada 100 tık almayan yazı, bana uymaz, kimseye de hayrı olmaz. Hele, yorum yoksa , o yazıyı hemen silerim. Populer başlık kullanmayı basit buluyorum. İlgi çekecek başlık olabilir. Ama prim alacağı belli kelimeleri kullanmayı tercih etmiyorum. Bendeniz, bu güne kadar olmadığı gibi, bundan sonra da içimden gelen başlığı atacağım.

İsteyen okur, istemeyen okumaz.

Adım Hıdır, yazabileceğim budur.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..