Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim adım kadın

Benim adım kadın
 

alıntı


Benim adım kadın,  

Saçım uzun eksik etek. 

Erkeğin hamurundan hamurum,  

Elmayı yiyene dek... 

Babamın başlığıyım ben,  

Cebinin harçlığıyım ben. 

Bazen nazlı çiçeğim, elbebek büyüyecek,  

Telim duvağım ile beni gelin edecek... 

Çocukların ebesi, kocasının karısı,  

Dışarda o erkeğin benim yine yarısı.. 

Bazen saygı görürüm, çıkarım yükseklere,  

Bazen atarlar beni çamur dolu yerlere... 

Benim adım kadın saçım uzun eksik etek,  

Bilene aşkın adıyım severim ölene dek.. 

Namuslu benim, hürmet edilen ana,  

Fedakar, şefkatli, bulunmaz derler bana... 

Bazen dağlar gibiyim, yücelirim büyürüm,  

Bazen düşerim yerlere, ellerde sürünürüm... 

Benim adım kadın,  

Saçım uzun eksik etek,  

Böyle geldim gideceğim 

Erkek tükenene dek... 

Günümüz kutlu olsunnnnnn..... 

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..