Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '12

 
Kategori
Mizah
 

Benim adım Kedi, benimkisi de Gece

Benim adım Kedi, benimkisi de Gece
 

Gece geldin mi?


Benim adım Kedi, hey Gece geldin mi?

Sana anlatacaklarım var. Biliyorum, senin de bana anlatacakların var. Doluyuz. Boşalmak için çok dişi lazım bize.

Ah dişlerimiz, ah!

Kedi, gecen gece bende fazlasıyla yıldız savaşı yaşandı, yaşlandım, hadi beni gençleştir, bilirim gücünü Kedi, beni es geçme.

Kedi'nin önceliği her zaman Gece'dir; bu yazarın hayat notudur.

Hayatım yemek hazır, sofraya lütfen!

Örtülerin altında yaşamayı severim ben Kedi. Gece kadar açık olamadım onca karanlık içinde ben Kedi!  O Gece, onda farklı bir ruh var, siyahın en beyazı.

Ya sen, ya Kedi?

Anlatacaklarıma gelince....Köpek var ya, o Köpek, fazlasıyla Köpek; az Köpek olmayı becerebilseydi....Sizin hayatınız daha bir hayat olurdu Kedi, bilirim. Benim Yıldızlar da bende biraz uslu durmasını bilselerdi, ben de çok başka hayatlanırdım, ya Kedi.

1. Not: Yer değiştirseydik bir süreliğine, nasıl olurdu acaba bende Kedi, sende Gece?

2. Not:

Gece,

hayatın öteki

yüzüyse bende,

sende kedi aynı

anlamı taşıyabilir;

mesele var mı,

yok.

Ş.Y. 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..