Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim adım Mavi, Benim adım ise mAvİ; HAYAT Aİ Meselesi

Benim adım Mavi, Benim adım ise mAvİ; HAYAT Aİ Meselesi
 

Mavi ile mAvİ


Nasıl GİDİYOR bakalım ilişkiniz?

Şu pencerenin ardından bakan adamın gözünden mi cevap verelim yoksa sokak diliyle mi?

İlk adım, burası İzmir. İkinci adım, sizden uzakta duran, doğrusu yatmaya hazırlanan benim, adım Mavi; ilişki yaşadığım, o, onun ismi ise mAvİ. Daha sonra diğer adımları atarız hem bizde, hem sizde; olur?

Kim dişi kim ER o kadar önemli mi?

Sordun sordun, gözlerinden okudum, gördüm, anında HAVladım. Keyifliyiz. Şehrimizi seviyoruz, şehrimizin bu sokağını, burada yaşayan tüm canlıları, hatta üzerinde yatıp uyuduğumuz taşı toprağı. Bu arada, o adam hala orada mı; hııı, sevgiyle seyrediyor bizi demek; hım, iyi EKMEK.

Bakmayın fotoğrafta uzak durduğumuza, biz yakın iki ŞEYiz.

Maalesef yavrularımız yok. Olamayacak. Uzun hikaye, sonra anlatırız.

Haklısın, ben çok konuşurum, özür dilerim, abarttım, havlarım; mAvİ ise genelde, geceleri gaza basarak inler. O inlerken ben....

Bence HAYAT bir, belki iki üç: Aİ meselesi.

1. Not: Biz az önce, resimlenmeden biraz önce doymuştuk her türlü, şimdi, bu karede onun tadını ŞEY ediyoruz.

2. Not:

Bizim dilimiz

HAV

ancak bu kadar dönüyor

HIIIRR

KEYİFLİ İZMİR'in

keyifli köpekleriyiz

sokağımız güzel

doğamız

ve biz böyle ikimiz

bizde HAV iyiyiz

sizi de bekleriz

bol yemekli

sohbetli

sevgiyle Mavi ve mAvİ.

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..