Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Benim adım Tanju, erkek değilim!!!

Benim adım Tanju, erkek değilim!!!
 

Bu başlık bir çok kişiye garip gelebilir. Ben adımla ilgili bir çok hikaye anlatabilirim, ama burada bir kaç tanesini anlatacağım. Genellikle "Tanju"erkek adı olarak toplumumuzda kabul edilmektedir. Ağabeyim "Tayfun" olduğu için uyum!sağlamak amacıyla banada "Tanju" adını layık görmüşler, garibe(yani bu ben oluyorum!) danışan , soran olmamış, sorsalardı bile ben o yeterliliğe gelmediğim için sadece bakacaktım hareket edenler yönüne o kadar!

Neyse, başlayalım adım nedeniyle başıma gelenlerin küçük bir bölümüne. En son değerli bir blog yazarı arkadaşıma bir yorum yazdım, bana "Tanju bey, yorumunuza teşekkür ederim"! gibi bir cevap yazdı. . . Ben yorum gönderen arkadaşlarımı araştırıp, yazılarını okuduktan sonra, acaba algılaması ve samimiyeti nedir diyerek iyice anlamaya çalıştıktan sonra , cevap yazıyorum, ama babam bana "bey"diyebildi!

Ben yetişkin arkadaşlardan önce, çok farklı yaş guruplarına ders verdim, bir Anadolu Lisesinde öğretmenlik yaparken, ikinci dönem veli toplantısında öğrencilerin oturdukları yerlere veliler oturdu, bende öğretmen masasına kuruldum, gerekli bilgi alışverişi esnasında, bir hanım eğilerek içeri girdi , ve "Tanju beyi arıyorum""oğlumun İngilizce öğretmeniymiş, kendisini nerede bulabilirim? diyerek bana baktı! Diğer velilerin için için güldüklerini hissediyorum, kadın kısmına "Tanju" adıda verilir mi, tuhaf! Bende "benim efendim, ameliyat oldukça başarılı geçti, gördüğünüz gibi kadın olarak buradayım dedim!(Azizim, aradan neredeyse dört ay geçmiş, çocuğunun İngilizce öğretmeninin cinsiyetini, ya da kendisini bir merak edip, gelmedin, eleştirirken mangalda kül bırakmazsın!!) veliler çok güldüler bu tepkime.

Van' da zorunlu hizmet süremde postaneye gittim, anneme aps ile mektup, göndereceğim, kızcağız "Tanju Çorağan kim, kendisi gelmeli imza için demez mi! "benim dedim; kızcağız" aaaaaaaaaaaaaa sizin adınız Tanju mu? Neden? diye sormaz mı? Bende "ben eskiden erkektim, hatta ileride çalışan bir erkeği işaret ederek , o arkadaşla askerliğimizi beraber yapmıştık"dedim. İ şin en garibi kız buna inandı!!!

Benim adım Tanju, ben bir kadınım, erkek değilim, ve erkek olmayı hiç istemedim, istemem. Önce insan olmayı başarabilirsem, sonrada kadın olarak yaşamı dolu dolu yaşamayı tercih ederim. Kadın olmanın ayrıcalığını yaşamak, i stediğim zaman ağlayabilmek, çığlık atabilmek, duygularımı hiç içime atmak zorunda kalmadan rahatlamak, gülümsediğimde hayatın benim için kolaylaştırılması(Trafikte çok işe yarıyor!) Elimizde olmayan nedenler yüzünden yargılanmamalıyız!!! Araştırma, gözlem, biraz olumlu, bilimsel merak rica ediyorum!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..