Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim adım yalnızlık

Benim adım yalnızlık
 

Yalnızım


İster adını yalnızlık koy, istersen serap ol

Bir yudum içki ol, kadehime dol

İçeyim kana kana seni, yüreğin varsa sor

Soramıyorsan düşün... düşün iyice düşün!

Ve kendini, benim yerime koy.


Benim adım yalnızlık, zaten

Sorsanda olur, sormasanda

Diyorsamda, böyle yangınlardayım

Yaksanda olur, yakmasanda

Bir ayrılık, bir hasret, birde yokluğun, büker boynumu

Kadehimde bir yudum...evet bir yudum..

Bir yudum içki, olsanda olur, olmasanda


Daralırım bazen, darılmam itersin beni akşamlara

Kırılırım, gücenirim, afakanlar basar beni

Uyuyamam, üzülürüm bazı bazı, dalarım rüyalara


Sitemlerin, yazdıkların, tavırların yakar beni

Hoş geldin! diyecektim, yüreğime, hoşgeldin yar

Senin yaptıkların, akla ve kalbe zarar

Ne anlıyorsun?

Ne yapmak istiyorsun?

Ey! ..... Yar


İstanbul / Fatih / Vatan

2007

*her hakkı mahfuzdur*

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..