Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim adım yok...

Benim adım yok...
 

Benim adım yok...
Kafakağıdımın "ad-soyad" bölümünde yaşayan
azılı bir boşluğum sadece...
Benim irkilişlerim olmaz
Yolda yürürken geriye dönüp bakışlarım yoktur
ismim çağırıldı diye...

Benim adım yok...
Soğuktur yaşadığım yerler... Issızdır...
Rüzgarın sesi bayram şenliğidir daracık dünyamda...

Ben yalnızlığım...
Muhabbetim olmaz kimseyle
Çünkü hiç kimsenin cümlesinde özne olamadım bugüne kadar...
Bazen türkçe kitaplarında "gizli özne" başlığı altında benden bahsederler
O kadar...

Benim adım yok...
Hiçbir ağaca kazınmadı adımın baş harfi...
Hiç kimse ismimi sayıklayarak uyanmadı uykusundan
Ve hiç kimse bana bir isim koyacak kadar sevmedi beni bugüne kadar...

Benim adım yok...
Ama yokluk içinde geçmiyor hayatım
"Yok" olan benim...
İçinde yaşadığım dünyada yok yok
Yokolan benim...


(SENsizlik-Yalınses yayınları 2007)








 
Toplam blog
: 89
: 618
Kayıt tarihi
: 16.12.06
 
 

İlk kitabımı, 'Pal Sokağı Çocukları'nı okuduğumdan beri yazıyorum. Yazmak beni o çocuklar gibi öz..