Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim ailem

Benim ailem var ya, benim ailem!
Ne kadar önemli bilemezsiniz
Benim için tabii.
Siz nerden bileceksiniz?

Annem, halam, teyzem,
Kızkardeşim, babaannem..
Erkek kardeşim, kızım, babam
Hepsinin yeri ayrı
kalbimi ısıtıyorlar tastamam.

Geçenlerde
25 yıl önce vefat eden dedemin
Rüyamda öldüğünü görüp
Hıçkırarak ağlayıp
inleyerek uyanmıştım.
Hırsımdan nefes nefese kalmıştım
Bitmezki sevdaları
25 yılı ben aklımda bırakmıştım.

Yengelerim, dayılarım
bilseniz hepsi nasılda değerli
Amcam hastaneye yatırılırken
bizler henüz inemediğimiz
arabanın camına yapışmışken,
onun astım krizindeyken
ve gözyaşları içindeki  
son bakışını unutmak mümkün mü!

Yeğenlerimin yaramazlıkları,
kuzenlerimin tepkileri
bazen insanın
koşup sığınası gelen
inanılmaz sevgileri

Son iki yıl mama ile beslenen
teyzemin sağlıklı hali aklımda
Mutluymuş gibi attığı şen kahkahalar
ve bizimle yaptığı danslar
iç gıcıklayıcı güzelim sesi ile
söylediği şarkılar....
hep aklımda!
evrenin en azgın hastalığına yenik düşüp
bizi terk mi etti?
Yoook!
İçimizden hiç gitmedi ki?
 
Hepsini, herşeyi anlatabilmem mümkün değil!
Değil ama
artık siz anladınız canım!
Onlar benim canlarım
Şu yeryüzünde
artık almadıkları her nefesten,
attıkları her adıma kadar hep yanlarındayım!
İşte ben ailem içindeyim, kanındayım ve
Bitmez sevgimin farkındayım!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..