Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

19 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Benim annem yok (Mehmet Ali Alabora sahipsiz değil...)

Son yıllarda tanıdığım en efendi en beyefendi aktörlerden sanatçılardan biridir o…

Mensubu olmaktan onur duyduğum Bankamızın reklamlarına da çıkar,

O zaman da yazmıştım, bizim bankamız kadar kökleşmiş koskoca Türkiye’ye mal olmuş millileşmiş bankamıza ancak bu kadar efendi yakışıklı ve dürüst aktör yakışırdı, demiştim…

Güven veren umut dağıtan sevgi sunan ve “insanı” anlayan bankamızın bire bir aynısı adeta o…

O’nun adı; Mehmet Ali Alabora

Taksim de Gezi Parkı eylemcilerine destek amacıyla sanatçı arkadaşlarıyla birlikte alana geldi ve aldı eline megafonu,  bizimde sorunlarımız var diyerek bazı açıklamalar yaptı…

Orada günlerdir saatlerdir eylem yapanlarla tek tek konuştu sarıldı ağlaştı vedalaştı ve evine gitti efendi efendi…

Dinlediklerinden gördüklerinden derlediğiyle tercüman oldu;

“Artık sorun gezi parkı eyleminden ibaret değil” diye tweet attı ve birden bire hiç suçu günahı yokken Başbakanın ve tüm yandaş medyanın açık hedefi oldu…

Öküz öldü ortaklık bitti, milyonlarca teröristten çapulcudan biri oldu…

Annesi Sayın Betül Arın bu durumlarda dayanamadı, anlam veremedi duyduklarına inanamadı;

Her annenin içine düştüğünde canını acıtacak bu ateş yüzünden, dün dayanamadı evladına sahip çıkıp ona insafsızca saldıranlara isyan etti…

Üstelik bir tek kelime bile ağır cümle kurmadan, yapanları bilmesine rağmen hakaret etmeden, saldırmadan kızmadan aşağılamadan…

Benim annem yok, çok uzun zaman önce sonsuzluğa uğurlamıştım, hem yetim hem öksüzüm…

Artık yatağımın yanına oturup yanaklarıma süzülen yaşları silecek, saçlarımı okşayacak annem yok,

Sizlerin var mı bilmiyorum varsa sahip çıkın geç olmadan…

Geceleri pencere kenarına oturacak dönüşümü bekleyecek o muhteşem kadın annem yok, nasıl özlüyorum nasıl arıyorum anlatamam…

Annem yok dedim ama Betül Arın benim de annemmiş meğer fark ettim…

Mehmet Ali de benim can kardeşimmiş!

Betül Arın ise sadece benim değil yüzbinlerce belki de milyonlarca insanın annesiymiş!

Annem canım annem Betül Arın bak evladın yiğit delikanlı dürüst oğlun bir idi şimdi “milyonlarca” evladın var kızlı erkekli yaşlı genç...

Üzülme ve korkmam “mutu ol yeter”

Yok, yazdıklarımı yanlış anlama; hiç kimseye kızmıyorum hiç kimseden de korkmuyorum vız gelir tırıs gider ölüm,

Sadece canımı yakan acıtan ve zoruma giden senin o güzel gözlerinden yaşlar dökülmesine neden olanları alkışlayan “Öl de ölelim reis” diyen anaların kadınların olması…

Annem merak etme, oğlun emin ellerde artık, tarih kendisine dostça sessizce uyarı yapan bir sanatçıyı “hedef” gösteren bir Başbakanı yargılayacak,

Onu yani kardeşimiz Mehmet Ali’yi de demokrasi özgürlük mücadelesinin altın sayfaların başına koyacaktır.

Annem merak etme;

Bu ülkede onun saçının bir tek teline dahi dokunacak cesarette bir tek babayiğit çıkmaz kadınların eteklerinin altına saklanan güruhtan…

Mehmet Ali Alabora artık yüreğimizde gönlümüzde ve dualarımızla inancımızla bezediğimiz gönül kalelerimizin içinde emanet, senin emanetin…

Ben Adanalıyım bizde emanete ihanet olmaz hiç merak etme, gönlünü ferah tut!

Canım annem Betül Arın;

Yatağında rahat uyu ve sakın ağlama; bizler olduğumuz yaşadığımız sürece “Oğlun” emin ellerde

Ve milyonlarca evladın hep senin o mübarek ellerini öpmeye ayaklarının altında paspas olmaya hazırdır…

Sizi meşgul etmeyeyim, yine akşam oldu; şimdi sokaklarda bu gariban yaşlı adamı bekleyenler var, ve artık

Gidip de dönmemek var! Hakkını helal et…

Kardeşimiz Mehmet’e yürek dolu teşekkür ve sevgilerimizi iletirseniz minnettar olurum…

“Benim annem yok”

İyi akşamlar…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..