Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Benim babam nerede anne?

Benim babam nerede anne?
 

Seni çok özledim baba !


Baba! Benim babam nerde anne? Neden sorduğumda sadece ağlıyorsun? Baba nasıl bir şey anne? Bir daha sormayacağım söz! Ağlamana dayanamıyorum anne.. Ben bebekken çok ağladığım için gitti beklide.. Bir daha sormayacağım, sende beni bırakıp gitme anne..

Biliyor musun? Başucuma koyduğun amcanın resmine bakıp onu seviyorum. “O senin baban” demiştin ama ben hiç inanmadım. Herkesin babası akşam olunca eve geliyor. Çocuklarını kucağına alıp, sarılıyor, öpüyor. Dün gece o amcayı sevdim, ağladım ben anne, sessiz sessiz sen duyma diye . O amca da ağladığıma üzülmesin diye elimle gözlerini kapatmak istedim, ellerim küçücüktü kapatamadım!

Dün kapının önünde oynarken düştüm, dizim kanadı, çok canım acıdı! Yoldan geçen amca gelip kaldırdı. “Annen nerde yavrum?” dedi. “İşte “ dedim. “Baban nerde?” diye sordu. “Benim babam yok ki amca” dedim. Sonra beni bakkala götürdü şeker aldı. Saçlarımı okşadı. “Benim babam da olsa alır mıydı anne? “ Madem o bize gelmiyor biz ona gidelim anne.. Ben babamı çok özledim. O bizi sevmiyor mu anne? Bayramlarda ne şeker gönderiyor, ne oyuncak …

Mehmet’in babası bizimle top oynadığında kenarda oturup ağlıyorum anne! Eve koşup başucumda ki amcayla konuşuyorum. Babamsan neden hep camın içinden bakıyorsun ? Neden gelip benle top oynamıyorsun? Neden “Aslan oğlum demiyorsun? Sen benim babam değilsin, değilsin işte değilllssiiinnn!

Bu gün babalar günüymüş ! Her sene beni götürdüğün yere gitmeyelim anne ! Baban burada yatıyor diyorsun, yalan söylüyorsun ! Gördüm , Mehmet’in babası yatağında yatıyor. Babamsa neden bizi görünce kalkmıyor? Benimle oynamıyor? Babalar gününü sevmiyorum anne! Babamsız geçen günler ne olacak, ben neden babasızım anne? Bana yetim diyorlar, anlamıyorum. Babası ölmüş diyorlar, ölüm sarılamamaksa, öpememekse, elinden tutup parka gidememekse, oyun oynayamamaksa sen sakın ölme anne!

Canım babam, her gece yatağıma yattığımda resimde ki amcanın sen olduğunu biliyorum!

Gözlerimi kapatıyorum gelip beni öpersin diye. Başımın altına resmini koyuyorum saçlarımı okşa diye. Yanağından öpüyorum. Bilmediğim kokunu özlüyorum. Bazı geceler korkuyorum baba. Çok korkuyorum! Yağmur yağdığında hep ağlıyorum. Toprağın ıslanıyor, sen üşüyorsun diye. Mehmet’in babası “erkek adam ağlamaz” diyor, ben seni çok özledim her gece ağlıyorum baba!

Bu gün çocuklar babalarına hediye alırlarmış. Ben sana “babam üşümesin diye dua edeceğim. Annemle gelirken de o görmeden başucuna kibrit koyacağım. Gece karanlıkta korkarsan yak diye baba!” Ben bu günü hiç sevmiyorum ! Annem de hep ağlıyor. Öksüz deyip hediyeler alıyorlar. Ben senin sevgini, kokunu, aslan oğlum demeni istiyorum baba! Seni çok özledim!

Gözlerimi kapatıyorum, hadi öp yanağımdan…

Nur Zeynep Çelik

19.Haziran.2009

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..