Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
 

Benim Bedenim Benim Cinayetim

Benim Bedenim Benim Cinayetim
 

Şu günlerde yer tutan gündem kürtaj tartışması  sadece Türkiye’yi değil Dünya’nında gündeminde ama bir canlının hayatı noktasında değil tartışmalar, daha çok kadının haklarının kısıtlanması, kadın bedeni üzerinden bir tartışma. Peki   annenin karnında olan canlının yaşam hakkı ne olcak ?

Modern toplumuz ama daha önceden Tanrı’ya çocuklarını kurban eden toplumdan , diri diri bebekleri toprağa gömen zihniyetten farkımız ne ki, daha anne karnında iken canlıya zarar vermeyi kendimize hak veriyoruz. Modernlik laiklik bunun neresinde?
Acı ama gerçek, atladığımız bir konu var insanın yaşama özgürlüğü ,
Cinayet Nedir ?
Cinayet canlının yaşam hakkının elinden alınmasıdır.
Bilim söylediği 5. Hafta’da anne karnında bebeğin kalp atışları oluşmaya başlar yani ortada kalbi atan, yaşayan  bir canlı vardır artık ;
1.İstenmeyen Gebelik ; Tecavüzden, istismara kadar, geçim sıkıntısından ya da herhangi bir durumdan dolayı kadın bebeği reddetme hakkına sahiptir ama bebeği istemiyor diye bebeğin hayatına daha anne karnında iken son buldurma hakkını verir mi  ?
2. Kadının Bozulan Psikolojisi ; kadın psikolojisi bozuldu diye daha anne karnındayken çocuğunu öldürürse, çocuk doğduktan sonra da öldürme hakkını vermez miyiz ?
3. Özürlü olduğu tespit edilen cenin öldülür, özürlülerin yaşama hakkı ne olacak ? Anne karnındaki özürlü bebeğin öldürülme hakkı varsa ve benim kararım diyorsa yaşayan kalbi atan o canlının kararı ne olacak ?
- Benim Bedenim Benim Kararım diyor anne peki ya bebek demiyor mu ;  Ya Benim Bedenim Ya Benim Kararım ne olacak diye ?
 
Mustafa ŞAHİN
 
Toplam blog
: 26
: 1823
Kayıt tarihi
: 03.05.12
 
 

PUGEM Kurucu Ortak ve PUGEM Bünyesinde kişisel gelişim eğitimleri veriyorum. Çeşitli mecralarda k..