Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim ben olmam

Benim ben olmam
 

Benim, ben olmam,

Benim, bende durmam,

Yani, beni bilir kalmam,

Böylece kendim olmam lazım.


Kuşlarla sırdaş olmam,

Hayvanları dost etmem,

Çiçekleri yar edinmem,

Böylece kendim olmam lazım.


Düşeni kaldırmam,

Aç olanı doyurmam,

Hastayı kucaklamam,

Böylece kendim olmam lazım.


Çok çalışmam,

Çok kazanmam,

Çok dağıtmam,

Böylece kendim olmam lazım.


Gökteki Ay’ı biriktirmem,

Yıldızları toplamam,

Yaradanı sevmem,

Böylece kendim olmam lazım.


Emin Bülent Erenoğlu – Adana, 14.05.2008

 
Toplam blog
: 128
: 898
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Kimim? Nereden gelir, nereye giderim?29 Kasım 1970 tarihinde Türkiye'nin Doğu-Batı geçiş yolunun en ..