Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Şubat '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Benim beyaz düşlerim

Benim beyaz düşlerim
 

‘’ Siz okurken bu satırları melekler uçuracak bütün topal düşleri sonsuzluktaki yuvalarına.‘’

Hiç tutturamadım nedense loto en fazla üçte kaldım. Kazanamadım ki piyango arada bir amorti.. Favorim bütün atlar, ikinci geldi daima. Ne zaman balık çekse canım, olta atmayı düşünsem denize.

Oltanın ucunda bir küçük balık görsem, hep yasak mevsimi başla bütün denizlerde. Soğuk ve rüzgarlı gecelerde, içim çekilse sıcak bir şeyler düşlesem, inanılmaz şekilde rüyalarım da cimri davranır bana..

Her ne zaman görsem en şöhretli şair ben, en çok okunan yazar ben olmuşum şöyle köşede.. Nerede çürük yumurta, olgun domates varsa uyanırım yüzümde dehşetle öyle..


Herkes jumbalara jetlere hızlı trenlere en lüks otomobillere bindi.. Vardılar gidecekleri her yere ve bütün sevdiklerine.. Bense ya son durakta ya kör nokta da ya da sağır bir limanda bağlı, denizin eskittiği bir tekne ya da kör sağır bir balıkçı.. Dalgalar dalga geçerler benimle herkesin arkasından mendille bakakalmışım böyle..

Annemden çokça terlik bolca nasihat yedim.. Sonra mı? Köşe bucak ev kaçmaca.. Topallayan düşlerim, hatırı sayılır aklımla, pekçe seven kalbim genç ve çocuksu dört göz halimle, okumak da kadere yandı tövbe..
Şimdi lenslerim göz tenimde.. Zemheride yaz, Ağustos’ta kış düşleri takılır aklıma.. Beş taş oynamak, ip atlamak, şeytan uçurtmamın ipini tutmak.. Çocukluğumu isterim..

Bana göre, en Süpermen adam önce babam sonra mahallenin postacısı Ömer efendiydi.. Kolay mıydı babamın yolladığı onca gurbet kahrını taşımak? Mektupların her halini yaşamak gibi düşünürsek, aman yarabbim binlerce kilometre yol, yorulup acıkıyorsun, sıcaklıyor ve üşüyorsun..

Bir sevindirip bir üzüyorsun ve söyleniyorsun gözü kara gördüğün her boşluğa.. Önce yüz bin fit aşağı düşüyorsun kendinle bulutlar sanki buz kütlesi, bazen de duştur insanın soğuk nefesi.. Öyle kıskanır ki seni güneş buluttan geçerken sen.. Saklambaç oynamak, körebe olmak ister.. Ses dersen saniye adım gitmez..

Nasıl inanmayayım şimdi, kaderin çekimine hele de çivileme hakkım varken, yumuşak iniş benim neyime.. Üzülmem ki asla! Canımla gömülsem de toprağa, ruhumu sonsuzluğa yuvama uçurabilmişsem eğer…

'' Elinizdeki mutlulukları sakın yarınların ardına sizsiz bırakmayın..''

Zaman mı? Ağustos Beş İki Bin Altı - Harap olmuş yan yatar benim gibi,


Sabiha Rana

Yedi düvel gönüllere Beyaz Düşler paylaşımıdır biline!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..