Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Aile
 

Benim bir gözlüğüm var sol camı kırıldı

Benim bir gözlüğüm var sol camı kırıldı
 

<ı>

Bu güne kadar kaç yazımı hafta sonunda yazdım hiç bilmiyorum. Ama sayısı oldukça fazladır...

Adettendir o gün geç kalkılır, geç kahvaltı edilir, uyuzlanma moduna girilir...

Sonrasında ise ısrarla çamaşır faslı, ütü faslı, temizlik faslı vs.

Hadi bunu çalışanlar yapıyor tamam da, evde oturanlar da haftasonlarını kendilerine ve etrafındakilere eziyet günü ilan ediyorlar... Her ne hikmetse...

Dışarıda pırıl pırıl gibi görünen ama aslında buz gibi bir hava var...

Burnunu bile dışarı çıkartsan üşürsün... O derece yani...

İnsanın canı sürekli sıcak bir şeyler içmek istiyor...

Sıcak çikolata, neskafe, çay...

Hele bir de bunları başkası yapıp ikram ederse işte o zaman tam süper olur...

Müziği de unutmamak lazım...

Müziğin sesi ne çok yüksek olacak ne de az...

İnsanın ruhunu dinlendirecek tarzda ve volümde olacak. ...

Elinize alacaksınız neskafenizi ve bir dilim meyvalı pastanızı....

Oturacaksınız internetin başına...

Günün haberlerinden başlayıp, köşe yazıları bloglar derken şöyle bir kendinize geleceksiniz...

Sitelerde gezerken magazin içerikli haberlere de rastlayacaksınız...

En olmayacak haberleri okuyup tövbe tövbee deyip sinirlenceksiniz...

Ünlülerimiz şaka gibi...

Büyük çoğunluğunun cikletten çıktığı rivayet olunur...

Mani niyetine...

Sonra başlayacak bir çoğunuz için pazartesi sendromları...

Gerçekten de pazartesi günleri telaşlı bir gün...

Yine de günlere aylara sayılara çok takılmamak lazım...

En önemli şey sağlık.

Size şu anda evde basbas bağıran müzikle veda ediyorum...

Benim çakıl taşlarım var, irili ufaklı..
Kaybolduğumda yere yayıp yol yaptığım...

Çakıl taşlarım var her yerden topladığım...
Boşluğa düştüğümde oyunlar yaratıp oynadığım...

Benim bir sözlüğüm var unutulmuş bir dil...
Oysa ki içinde her şeyin anlamı gizli...

Benim bir gözlüğüm var sol camı kırıldı...
Taktığım zamanlarda içini gösteren adeta...

Sen hiç hiç oldun mu, birden duruldun mu...
Bulanıkmış berrakmış her suyu içtin mi...
Altında ağ olmadan yerden yükseldin mi...
Tam zevkine varmışken birden yere düştün mü sen...
Düştün mü sen...

Benim hiç boyanmamış dört duvarım var...
Çatlaklarından sızıp içinden geçtiğim...

Benim hiç yıkılmamış duvarlarım var...
Dikkatle baktığımda ardını gördüğüm adeta

Sen hiç, ' hiç ' oldun mu, birden duruldun mu..
Bulanıkmış berrakmış her suyu içtin mi...
Altında ağ olmadan yerden yükseldin mi..
Tam zevkine varmışken birden yere düştün mü sen...

Düştün mü sen...

Benim bir hikayem var sonunu yazmadığım...
Benim bir sevgilim var henüz tanışmadığım...

<ı>Güzel bir haftasonu diliyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..