Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Benim blog yazarlarım

Benim blog yazarlarım
 

Kerem Oğuz: Yazım dili konusunda Kerem’e on üzerinden dokuz veriyorum çünkü ben daha iyiyim. Şaka bir yana etkileyici ve kıvrak anlatım diliyle evinin envai çeşit çiçek dolu bahçesini bile büyülü bir tasvirle cennet bahçesine çevirebilir. Sık olmasa da öz yazıp Blog Ailemizde kaliteyi arttıranlardan biri Kerem.

Fulya: Aşk, sevgi ve felsefede derece alabilecek bir yazar. Yazar diyorum çünkü yazılarına çok özeniyor ve anlatımı çok güçlü. Makalelerini okurken duygu fırtınası yaşayabilirsiniz, ilginize...

Deniz: İnsanlara ve yaşadığı çevreye duyarlı birisi Deniz Hanım. Ben Melda Hanım ve Deniz Hanım’ı Milliyet Blog’un lokomotif yazarları olarak görüyorum. İleride daha büyük yarıdm kampanyalarına ve yeniliklere imza atacaklarını düşünüyorum. Deniz Hanım anlatım dilinde korkmadan kelimeleri kullanar, köşe yazarından çok roman yazarı gibidir. Roman tadında küçük makaleler okumak için bir tavsiye...

Emre Tekin: Hayatla dalga geçen ama bir yandan da kendini geliştiren, hep olumlu bakmayı becerebilen biri. Güncel konuları ele alır fakat siyasetin ateşli cazibesine dayanamaz ve o alanda da kendini gösterir. Su gibidir onun anlatım dili, hangi kaba koysanız şeklini alır.

İbrahim Pekbay: Haber, siyaset ve güncel gelişmeleri farklı bir bakış açısı ile İbrahim Bey’in sayfasından takip edebilirsiniz. En büyük özelliği açık sözlü ve doğrucu olmasıdır. Profilinizdeki resim de havalı duruyor İbrahim Bey.

Ahmet Yılmaz: Ahmet Bey dakika dakika günün haberlerini analiz eder, gazetelerden alıntılar yapar ve beğeninize sunar. Söylentilere göre haber ajansları bile Ahmet Bey’den faydalanıyormuş. Özellikle Pazar Kahvaltısı ile ilgili bir yazısı vardı ki monitörü yiyecek hale getirdi beni. Söz sizde Ahmet Bey:)

Süleyman Ekim: Mizah zor zanaat. Hergün yazmak ve güzel yazmak daha zor. Süleyman Hoca (Hoca diyorum öğretmendir kendisi cami imamı değil) hiciv sanatını ilmik ilmik işleyen bir mizah yazarıdır. Bu alanda yazmak isteyenler için büyük bir örnek teşkil ettiğini düşünüyorum. Ayrıca Blog Ailesine de en çok yazıyı yazarak koca bir damga vurmuştur. Dan diye!

Barış: Bilim adamı diyince insanların aklına beyaz önlükle labratuvarda deney yapan tipler gelir. Oysa Psikoloji de bir bilim dalıdır ve adamı buradadır. Sivil Toplum alanında gördüğüm kadarıyla ailemizde ve toplumda etkin bir yere sahiptir. Buarada İstanbul Hikayeleri çok hoş olmuş, kaçırılmamalı derim.

Solohan: Son zamanlarda gözüme çarpan en iyi mizah yazarlarından biri. Yaratıcılık dersen var, anlatım dili de güzel, e ne duruyorsun solohan? Daha çok yaz, daha çok...

Sabiha Rana: Pozitif enerjinin dünyaya Sabiha Hanım’dan yayıldığı düşüncesindeyim. Hani bazı insanlar vardır ya ne olursa olsun hiç olumsuz düşünmez, işte Sabiha Hanım onlardan. Evliya gibi biri, yazılarını okuyun (ve profil resmindeki gülümsemeye bakın) hak vereceksiniz. Sevgiyle Sabiha Hanım...

Cemal Hüseyin Çağlar: Hani lisede iletişim özürlü ve bilgisiz öğretmenler olur ya? Cemal Hoca onlardan değil! O hep hayal ettiğimiz ama bir türlü derslerimize girmeyen duyarlı, bilgili, temiz yürekli bir hoca. Hocam beni neden bıraktınız? Şaka bir yana, o bize çocukluğumuzun yazarlarını tanıtan, düşnmediklerimizi düşündüren biri.

Reha Ülkü: Felsefeyle akademik derecede ilgiliyim ama Reha Bey’in yazıları o kadar yoğun bir bilgi birikiminden doğmuş ki bazı yazılarını okuduktan sonra “bir daha denesem” gibi bir düşünceye kapılıp tekrar okuyorum. Blog ailesinde Derin Devlet gibi bir yazar Reha Ülkü. El üstünde tutalım...

Cem Top: Futbol konusunda herkes biraz bilgiye sahiptir fakat Cem Bey benim Lig Tv’im. Diğer spor yazarlarından farkı bu işi severek ve araştırarak yapması. Yani kuru sıkı atmıyor Cem Bey, nokta atışı yapıyor.

Yusuf Aysan: Savaşlar, yardımlar, toplumsal duyarlılık, bunların hepsi Yusuf Bey’in sayfasında geniş yer bulan konular. Birçok kişi onu Milliyet Blog Hatıra Ormanı ile tanıdı, ben daha önceden de takip ettiğim için sanki kimsenin bilmediği güzel bir yeri önceden biliyormuş gibi bir hisse kapıldım. Başarılar Yusuf Bey...

Savaş Şakar: Köşk’e kim çıksın derseniz Savaş Bey adayımdır efendim. Onu aslında şöyle tanıtmak lazım: o bir hit canavarı (o bunu umursamasa da), o bir ideal blog konusu uzmanı, o bir iki üç Savaş Şakar geliyor...

Özlem Ertan: İşte size tarih bilgisini süslü bir anlatımla daha da çekici hale getiren biri. Hititler, Urartular, tarihi aşk hikayeleri...Özlem Hanım’ın sayfası bir “tek”.

Beyhan Biçkin Kozanoğlu: Sık okuduğum yazarlar arasına girdi Beyhan Hanım. En sevdiğim özelliği yorum yazarken lafını esirgememesi ve açık sözlü oluşu. Eleştiriler de bizi doğruya sürükler, işte size örnek.

Serap İnce: Yazılarını okurken Serap Hanım’ın denemelerini okuyor havasına gireceksiniz. Zihninizi rahatlatacak ve dimağınıza bir tat bırakacak yazarlardan biri. Film yorumu gibi oldu ama idare edin.

Hoşsada: Ben onun özgün müzik yapanlar gibi kendine ait bir havası olduğunu düşünüyorum. Yazıları okunma kaygısı gütmeden, zorlanmadan yazılmış ve bu da okuyucuya keyif veriyor.

Blog yazarının notu: Unuttuğum, farkında olmadan atladığım veya okumaya fırsat bulamadığım (unutmayın 1500 üye var) birçok yazar arkadaşımın buradan affına sığınıyorum. Bu değerlendirmeleri yaparken kendi görüşlerimi beğeninize sundum. Birçok yazarımız aramızdan ayrılsa da taze kan gelmeye devam ediyor. Yeni yazarlarımızı ve yazılarını merakla takip ediyorum.

Resim: Ahmet Yılmaz’ın sayfasından çalınmıştır ama kendisi zaten izin verirdi:)

 
Toplam blog
: 128
: 1989
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..