Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Benim bu yılım

Benim bu yılım
 

yorgunkalemim


Sevgiyi dostlarımla hep bölüştüm

Gönlüme özeldir benim bu yılım

Takvim yaprakları bir, bir düşe de

Bir başka güzeldir benim bu yılım…

*

Muhabbet kuşları uğrar kalemime

Seher vaktinde konar pencereme

En güzel sözleri ekler kalemime

Bir başka güzeldir benim bu yılım…

*

Yollarım yarıya erişti vardı

Göründü yeniden dağların ardı

Kalemim âşıktır dosta sarıldı

Bir başka güzeldir benim bu yılım…

*

Yüreğime seher güneşi doluştu

Yıllar ömrümle hep yarıştı,

Bu yıl her şeyim değişti

Bir başka güzeldir benim bu yılım…

*

Son durağım belli varışım ora

Sevdalı gönlümü yakmaz kor

Yaşanmış yıllarım olsa da zor,

Bir başka güzeldir benim bu yılım…

-

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..