Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

Benim bütün dualarım seninleee

Benim bütün dualarım seninleee
 

Bir şarkı vardı çocukluğumda belki de ilk duyup bende hoş duygular yaratan şarkının içinde dalga sesleri vardı... Notalar ve müzik muhteşem bir bütünlük... I fa marla mi fortofino... Halen kim duyarsa onda hoş duygular uyandıran güzellikte.

Hep kendimi deniz kenarında hissetmişimdir, sonra ilk gençlik aşkları ile sevgili Tanju Okan ve "Hasret" şarkısı ile hülyalara dalar sevdiceğimi düşünür olmuştum. Radyoda istekler programında sevdiceğimin benim için istediği şarkıları sanki bana söyledikleri olarak düşler, hayallere dalardım...

Nilüfer ilk gençlik yılları sesi yorumu, hissettirdikleri, Füsun Önal ateş topu gibi oynayan zıplayan şaşkınlıkla izlediğimiz bir ses, İlhan İrem o kadifemsi sesi ile en olumsuz insanı olumluya çeviren bir arkadaşımın ona olan sevgisi nedeni ile yataklara düşmüştü, ailesi dayanamamış rica ile onu evlerine çağırmışlardı…bazen bir araya gelince bunu anlattır gülüşürdük.

“Benim bütün dualarım seninleeee” diyen ve aramızdan çok erken ayrılan Bir Ertan Anapa vardı ki offff offff hepimizin dağarcığında birinci sırada idi, Berkant bay Samanyolu ne gurur duymuştuk onunla halen keyifle dinleyip dans ettiğimiz o hoş melodiler bizimde klasiklerimiz var ne güzel…

Erol Büyükburç bir kartpostalı vardı ne çok beğenirdim oradaki resmini gitarı ve o sanal aşıktık tüm kızlar, yakın arkadaşım Sema Erol Büyükburç’ un evinde hizmetçisi olmaya razı idi ..

Veeee huzurlarınızda Erol Evgin ben çok beğenirdim ilerleyen zamanda kızım ona aşık oldu, dikkatinizi çekerim halen aşık aradan geçen süre 22 yıl ne aşkmış be yav..Bodrum Antik tiyatroda bu cuma “Hisseli harikalar kumpanyası” ile gelmiş sevgili Erol, yıllar sanırım Erol Evgini es geçmiş yada dondurucuda kaldı sanırım..halen ona aşık olanlar var…

Nereden nereye… Şimdi mi?? Şimdi Tarkan var, Murat Boz, Sezen Aksumuz Nilüferimiz (torpilli oda yıllar tarafından)… Müzik güzel şey bazen sevdiğim bir melodiyi duyunca içim huzurla doluyor, çok mutlu oluyorum, hayatın en güzel anlarını yaşatan müziğin devlerine sevgiler ve selamlar….

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..