Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ALİ GALİP AKYILDIRIM

http://blog.milliyet.com.tr/aligalip

19 Şubat '15

 
Kategori
Güncel
 

Benim cennete gittiğimi söylüyorsunuz…

Benim cennete gittiğimi söylüyorsunuz…
 

“Özgecanımıza ve hunharca katledilen tüm masum canlara ithafen”


“Özgecanımıza ve hunharca katledilen tüm masum canlara ithafen”

Cennete gitti diyorsunuz benim için…

Gördünüz mü cenneti?

Yaşadınız mı orada?

Yarım kalan hayalleriniz tamamlayabildiniz mi orada?

Gelinlik giyebildiniz mi, sevdiklerinizle mutluluğu paylaşabildiniz mi?

Hayalini kurduğum mutlu bir yuvaya, sevimli çocuklara orada sahip olabilecek miyim?

Yarım kalan okulumu orada tamamlayabilecek miyim? Çok istediğim mesleğimi orada yapabilecek miyim?

Telefon var mı cennette, internet bağlantısı var mı?

Sevdiklerimi özlediğim de, onları görmek istediğimde, bağlantıyı melekler mi sağlayacak?

Yaşlanmak var mıdır orada, yaşlanıp anılarımı yazabilecek miyim, kitap bastırabilecek miyim?

En önemlisi doymadığım bu hayattan beni hunharca çekip alan katille yüzleşecek miyim? Bunun hesabını sorabilecek miyim?

Benim gibi yok yere ölen insanlar niye öldüklerinin hesabını sorabilecekler mi?

Ben gök gürültüsünden çok korkardım.

Orada geceleri şimşek çakıp gök gürler mi, gürlerse kimin kanatları altına sığınacağım?

Sırat köprüsü kaç metre söyleyebilir misiniz?

Söyleyebilir misiniz o köprüden nasıl geçileceğini?

Katillerle, canilerle, şerefsizlerle, ben orada onlarla aynı sınavdan mı geçeceğim?

Beni diri diri yakarak, keserek öldürenlerle nerde nasıl hesaplaşacağım?
Cehennem uzak mıdır cennete?

Görebilecek miyim o canilerinde diri diri yakıldığını, canları yanacak mı onların ve sevenlerinin?

Annemin, babamın, kardeşlerimin ağladığı gibi ağlayacak mı onlarında anneleri, babaları, sevdikleri?

Bu dünya da sevdiklerimle bir aradaydım, onların sevapları ile günahları ile

hayatı beraber yaşardık, gülerek, üzülerek,

Zevk alırdık bütün bir ailenin bir arada olmasından,

Bunun garantisini veriyor musunuz bana,

Cennette hep beraber olacağımızın?

Ne kadar bekleyeceğim sevdiklerimle bir arada olmak için?

Ben yapayalnız, ben çaresiz,

Ben, beni öldürdüklerinde bedenime açtıkları yaralarla mı, acılarla mı yaşayacağım cennette?

İçimde ki özlemi, bu hasreti nasıl gidereceğim?

Kim okşayacak saçlarımı, kim bana “güzel kızım” diyecek.”

Hatıra fotoğrafı gönderebilecek miyim, onlarda bana gönderebilecekler mi?

Doymadığım gençliğimi kim geri verebilecek kim?

Bana cennete gitti diyorsunuz.

Madem cennet var, cehennem var,

Bana kıyanları da niye cehenneme gönder miyorsunuz?

Bu mu adalet?

Bu mu acıları paylaşmak?

Bu mu yüreklerde yangınları söndürmek?

Ben cennette, onların cehennemi boylamasını bekliyorum.

Daha fazla bekletmeyin beni.

Adalet istiyorum!

Yeni bir yazıda buluşmak dileği ile…

 

 
Toplam blog
: 264
: 396
Kayıt tarihi
: 28.07.14
 
 

1959'da doğdu. Sınıf Öğretmenliği okudu.1979'da Öğretmenlik görevine başladı. Hayatın; okumak, ya..