Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Benim çiçeklerim

Şiir: Benim Çiçeklerim
 
Şiir Konusu: Sevgili güzel çiçeklerim
             
               Benim çiçeklerim
Her mevsim doğanın her renginden
türlü türlü açan çiçekler çok güzeller.
Ben çok seviyorum bütün çiçekleri, aşığım.
Burnuma güzel kokuları çarpar, pek güzeller.
 
Ben bütün çiçekleri kalpten seviyorum.
Doğanın en canlı renkleri çiçekleri nerede görsem,
içten gelen büyük sevgimle selamlıyorum, saygıyla kucaklıyorum,
sevinçle kokluyorum, mutlulukla koruyup, kolluyorum onları.
 
Çiçekler ki, nerede karşıma çıksalar!
bir babanın sevgili evladına gösterdiği şevkatle yaklaşıyorum.
Bir masum çocukla konuşur gibi konuşuyorum onlarla.
 
 
Çiçekler sadık ve nazenin varlıkları.
Bana her zaman arkadaş, dost ve sırdaş.
Hayatımın en eğlenceli renkleri, kokuları, neşesi çiçeklerim.
 
Benim çiçeklerim, 
evimin en güzel yerindeler, bahçemin en güzel köşesinde.
Güne güzel açarlar, bana güzel bakarlar.
 
Doğanın tatlı süsü, en güzel renkleri
çiçeklerime sevgimle dokunuyorum.
İhtiyaçlarını karşılıyorum kusur etmeden.
Çiçeklerimi suluyorum, bakıyorum.
Onlara hiç kıyamıyor, doyamıyorum.
 
 
Doğanın en canlı renkleri çiçekler.
Benim ve doğanın vazgeçemediği dostlarım çiçeklerim benim.
Dört mevsim tüm canlı renkleri ile karşılar beni.
Evimin neşesi, bahçemin tadı.
Huzur kaynağım, mutluluğum, yaşama sevincim.
Benim çiçeklerim, kıymetini bilirim.
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..