Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Benim çocukluğum

Benim çocukluğum
 

Eskinden Çocuk Olmak


Benim çocukluğum bir başkadır alışılmıştan
Bizim oralarda toprağa belenir çocuklar ,derede yıkanır.
Birde yaz gelmeye görsün Ören dağı eteklerine
Dağılır yaylalara bizim eller. *
 
Bizim oralarda çocuk olamaz insan
Kimse bilmez çocukluğu gençliği
Oyuncakları vardır insanların
Oyuncakları dedim ya ; kuzuları ,danaları ,atları vardır
Ağılı ,otu,samanı vardır.
Tezek vurmak ne demek bilirmisiniz siz
Evcilik gibi birşey
Ana kucağı ,baba şefkatide bilmeyiz biz
Töredir , ardır yaban ellerde.
Aşımız vardır bizim ,15 kaşıklı bir çanak çorba
Çayımız vardı bizim sabahtan sabaha
Sevincimizde vardır bizim
Hava kararmaya görsün birkez
Tepeden atlılar göründünmü değmeyin artık yüreğimize
Anamıdır ,amcamıdır bilinmez
Zaten önemlide değildir , beklenendir önemli olan
Beklenenler bitmez ya...
Belki bir çürük elma , belki birkaç zeytin
Sevincimizde vardır bizim.
 
Toplam blog
: 36
: 195
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

Selam.. Bir parça ANNE'yim ben  sonra  bir parça iş kadını, bir parça ev kadını , bir parça  eş ,..