Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim de itiraflarım var(1)

Benim de itiraflarım var(1)
 

Bir laleydim gül bahçesinde bülbüle inat,
Üzerime umarsız zamanlarımdaki
Çocuksu yalnızlığımı almıştım
Üşümeyeyim diye.

Sadece bir damlaydı
Gözüme hoş görünen
Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda
Halbuki gözlerimde aynı işlevi görmekteydi.

Oduncunun baltasıyla olan ilişkisi kadar
Sert ve sıcak bir ilişkim vardı
Hayalini kurduğum senle aramda
Ancak fırtınalı zamanıma denk gelmiştin
Her an alabora tehlikem varken
Gözlerimdeki denizlerde taşmaya başlamıştım
Beni sürükleyen fırtınayla beraber

Bir ceviz yaprağının korkunç hışırtısıydı
Sağır tomurcuklarımın rüzgardan anladıkları
Oysa cevap ruhumun iç çekişleri olacaktı
Dünden kalma bir dünyanın kahramanıydım sanki
Üzerimdeki bayat kokuyla beraber
Gerçek çokta farklı değildi aslında
Çürümüştüm...

 
Toplam blog
: 5
: 472
Kayıt tarihi
: 23.04.08
 
 

İstanbul Üniversitesi 1. sınıf öğrencisiyim. Genç Hukukçular Kulübüne, Toplum Gönüllüleri Vakfına üy..