Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Benim dizelerim

Benim dizelerim
 

Düşüncelerim var, duygularım var

Fikirlerim var, sevgim var, nefretim var

Öfkem var, isyanım var yazdığım dizelerimde

Daha yazmadıklarım, yazamadıklarım da var

Bu sömürü düzenine karşıyım dostlar

Düzenin çarkı öyle dönüyor ki

Ne insanlık var, ne sevgi ne de saygı

Sermayeye tapar olmuş insanlık

Ha krallık ha padişahlık

Demokrasiyle de gelirmiş sultanlık

Şeytanın teşvik ettiği haram ve hırsızlık

Dine uygun diye fetva verenler de var

Söylesem ne olur yazsam ne olur

Yaradan var Yaradan var

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..