Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '20

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Benim Dostum'O Projesi

Bu köşeye güzel haberlerle gelmeye bayılıyorum. Olumsuz ve canımızı sıkan bir sürü haberin dışında içimizi ısıtan ve bizleri anlık olarak gülümseten şeyler görünce bir “Ohhhh be. “ diyoruz.  Bu ohhhh be’nin açıklaması şu aslında: “ Güzel şeyler de oluyor, evet denge kurulu.”  Yani biz kötü ve can sıkan durumları da bilelim öğrenelim ama güzel şeylerden de mutluluk duyabilelim diye onlar hep var olacak. Bakalım köşemize konuk olan bu sevgi dolu proje neymiş?

Benim Dostum’ O! Projesi…

Sektörümüzde gıda söz konusu olunca hep sağlık ve tüketim açısından değerlendirme yapmanın doğru olmadığını yıllardır yazıyorum. Yan dikkatimizi çeken şeyler elbette öncelikle o iki kavram olsa da ambalaj, tasarım ve daha birçok yönden inceleyebileceğimiz bir sektör bu. Dikkatimi çeken projelere zamanla yer veriyorum burada ama açıkçası uzun zamandır bu kadar özeline rastlamadığım için sizlerle paylaşmadım. Daha fazla uzatmadan anlatayım, Benim Dostum’O projesiyle satın almış olduğunuz bisküviyle sokakta yaşayan hayvanlara yardım etmiş oluyorsunuz. Alacağınız bisküvi ambalajları bu proje kapsamında tasarlanmış ve üzerinde Benim Dostum’O projesi olduğu belirtiliyor. Yani sen aslında her zamanki aldığın ürünü bu sefer sevgi dolu bir farkla satın almış oluyorsun. Buradaki amaç tüketicinin duyarlılığını paylaşarak gönül bağını güçlendirmek. Bizlerin yani çoluk çocuk, genç, yaşlı herkesin içinde bulanan hayvan sevgisini somut hale getirmek. Sevgi öyle seviyorum demekle olan bir şey değil çünkü, “ Hayvanları seviyorum “ demek ayrı onlar için bir adım atıp işe yarar bir davranışta bulunmak ayrı biliyoruz ki.

“Bu sevgiyi somutlaştırdığı için Benim Dostum’O projesi benim için değerli. “

Tahmin edersiniz ki bu özel proje bir işbirliği gerektiriyor. Gıda üreticisiyle birlikte el ele bu projeyi gerçekleştiren hayvan derneklerine tüm kalbimle sizler adına da teşekkür ederim. Üretim şimdilik sınırlı sayıdaymış, raflarda görünce ben mutlu oluyorum bakalım sizler de aynı duyguyu yaşayacak mısınız?  Kediler görse mrrrrlar, köpekler görse havlardı bence böyle tatlı bir işe!  Onlar adına da size teşekkür edeyim o halde.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Sağlıkla Kalın!

Not: “ Tüm gıda üreticilerine örnek olması dileğiyle.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..