Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim Dünyam...

Aynı dünyanın çatısı altında yaşıyor olsak ta, her insanın kendisi için yarattığı, kendine ait küçük bir DÜNYASI vardır.
“Benim dünyam”
Ben kimim?
Kendi küçük dünyamı neye göre yaratıyorum?
Sınırlarını nasıl belirliyorum?
Özgürlük benim için ne demek?
Kurallarımı neye göre, kime göre düzenliyorum?
Ve asıl önemlisi, diğer insanların kendilerine göre yarattıkları dünyaları benim için ne anlam ifade ediyor?
Başkalarına “ Ben “ olarak mı yoksa “ Bencil” olarak mı davranıyorum?
Hemen herkesin karşısındaki insanda beğenmediği eleştirdiği ve değiştirmesini istediği davranışlar olmuştur.
Neden çevremizdeki insanların davranışlarını değiştirmek istiyoruz diye hiç düşündünüz mü?
Davranışı beğenmeyen sizsiniz? O değil.
Kime göre değişmesi gerekiyor? Size göre…
Yani sizin değerleriniz doğru!!! Onun ki yanlış…
Yani sizin inandıklarınız doğru!!! Onun ki yanlış…
Yani sizin ailenizden ve çevrenizden öğrendikleriniz doğru!!!
Onun öğrendikleri yanlış…
Bir daha düşünmeye ne dersiniz.
DOĞRULAR ve YANLIŞLAR…
Kime göre… Neye göre…
GERÇEKLERİN yeri nerede?
Tijen Özpınar
 
Toplam blog
: 35
: 117
Kayıt tarihi
: 18.07.16
 
 

Davranış Bilimleri Kişisel Gelişim Uzmanı, Profesyonel Yaşam Koçu, NLP Koçu, Spiritül Yaşam Koçu, N..