Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
Mizah
 

Benim duvar yazılarım; İbibik'ler!...

Benim duvar yazılarım; İbibik'ler!...
 

İBİBİK'LER

- Alo babam okula göndermiyor '' hattı kurulmuş,

'' Alo babam işsiz, eve ekmek alamıyor '' hattı ne zaman kurulacak ?

***

- Çok SEÇKİN bir kızdı kimseleri beğenmedi.

Yaşlandı, artık GEÇKİN KIZ  oldu  !...

***

- Bir kız '' AMCA '' dedi diye sana,

Hemen '' DAYI'' lanma gönül !...

***

- Feministler bir gazete çıkardı,

'' Necibe Türk Basını '' oldu !...

***

- MARJİNAL bir kadındı, evlendi kocasından dayak yedi...

O artı MOR-JİNAL bir kadın !...

***

- Kimileri  gömlek değiştirir gibi sevgili değiştir iken,

Ben bir gömleği bile zor buluyorum !..

***

-O KADAR KUSUR KADI KJZI'nı bırakta,

KAPAK KIZI'nda bile olur !...

***

- HER GİDİŞİN BİR '' U DÖNÜŞÜ '' VARDIR HACIM !..

***

- Kırkından sonra beni de alın tekrar askere,

Millete anlatacağım askerlik anısı kalmadı yahu !...

***

-Tahir olmak ayıp değil, Zühre olmak ayıp değil...

Hatta düğün masrafları altında ezilmek ayıp değil !...

Not. Duvar yazıları bana aittir. İBİBİK'LER benim duvar yazılarımın müstear adıdır.

İBRAHİM ORMANCI

 
Toplam blog
: 81
: 7360
Kayıt tarihi
: 24.04.15
 
 

Türkiye'nin kısa espri konusunda en çok üretken ve tanınmış mizah yazarlarından birisiyim. 30 yıl..