Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Mizah
 

Benim duvarım da yazılmış!

 

Beni de aldı bir korku şimdi!

Bir hafta kadar önce bizim duvara da anlamsız işaretler çizilmişti!

Kiracıya çıkışmıştım!

“Abi görmedin mi yazanı? Akşama kadar burada neyi bekliyorsun?”

“Serserinin biridir Ahmet! Görsem tokatlardım!”

Haberleri duyunca ürperdim!

Mahallede beynamaz olarak bilindiğimden acaba diyorum bizi de mi işaretlediler?

Benim tipimdekileri aradım, sordum, onların duvarları yazılmamış!

Az önce ekmek almaya giderken inceledim! Yerden tam elli santim yukarıya yazılmış bu işaret! Sanırım ilköğretim bire ya da ikiye giden bir yaramaz!

Ama ya eğilerek yazmış ve bu kanaati vermeye çalışan bir köktendinciyse?

Cumaya gideceğim!

Neme lazım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..