Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Benim ellerimle masaj yapıyorlar

Benim ellerimle masaj yapıyorlar
 

Evet yanlış duymadınız. Aşklarımızı, mutluluklarımızı, hüzünlerimizi ve düşüncelerimizi çalıp kendilerinin fikirleriymiş gibi yayınlıyorlar.

Kim bilir kaç kişi benim haberim bile olmadan benim kendime has stilimle masaj yaptı farkında olmadan. Milliyet.com. tr. nin sağlık sayfasında yayınlanan " MASAJIN TEHLİKELİ SENFONİSİ " bloğumun en çarpıcı yerlerini seçerek, aynı başlıkla kendilerininmiş gibi yayınlayan GENÇ RADYO'nun internet sitesi içinde yer alan genç forum sayfasına gerekli itirazlarımı yaptım. Tabiki kanuni haklarımı da hatırlattım. İnternet hırsızları için çok iyi bir pazar Milliyet Blog. Çünkü İnternet dünyasına baktığınızda, gerek yazarlarının kariyerleri ve eğitim durumları, gerekse işin mutfağındaki editörlerinin olayı diğer sitelerdekinden farklı bir bakışla ele almaları muhteşem bir terapi odası haline getirdi Milliyet Bloğu.

Amatör yazarların yanında, profesyonel meslek sahibi doktorların, psikologların, bilim adamlarının ve sanatçıların hiç çekinmeden yazı yazdığı 3000 e yaklaşan yazar sayısıyla her gün büyüyen bir ailenin içinde olmanın gururunu yaşıyorum. Yardımlaşmanın ve bir çok konuda el birliğinin had safhada olduğu ve birbirinden renkli simaların yer aldığı Milliyet Blog, dışardan bakıldığında MİLLİYET KÜLTÜR MERKEZİ gibi göz kamaştırmaktadır. Bu nedenle sitemizdeki yazarların yazılarıda çalınıp kullanılabiliyor. İsim belirtseler problem olmayabilir belkide. Fakat bilmeyenler, tam tersi bizlerin alıntı yaptığını sanabilirler. Bu yüzden sık sık Google arama motorundan yazılarımızın başlığı ile taramakta yarar var. Kimbilir hangimizin blogları nerelerde kullanıldı, kullanılıyor. Bu arada bu muhteşem, farklı renklerdeki ortamın yaratılmasında büyük emekleri olan ve büyük bir özveri ile çalışan editörlerimize de sonsuz teşekkürlerimizi sunmadan geçemeyeceğim. Birde yazdığımız blogların peşine düşerek hırsızları yakalayacak bir sistem kursalar deymeyin keyfimize.

METİN ÖZKAYA

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..