Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Benim Engellilerle Alakam Yok

Benim Engellilerle Alakam Yok
 

Salih Arıkan


Halis Kuralay’ın Abese ruhu kitabını okuyorum. Harika bir kitap benim engellilerle ilgim yok diyenlere verdiği cevap çok güzel.

Bir öğretmen benim engellilerle ilgim yok diyorsa okula almadığınız engelli öğrenci. Ben burada araya gireyim.Yeğenim görme engelli onu Türk Birliği Lisesini kazandı. Ama oradaki bir müdür yardımcısı bu çocuğu götürün diye ısrarlı davrandı. Yurttaki okuldaki öğrencilere sakın buna yardım etmeyin başka yere nakil istesin diye baskı yaptı. Ben de o zaman Halis Hocamla görüşmüştüm naklini istedik ve İzmir'de İnönü Lisesine geldi ve oradan mezun oldu.

Yine hocam farzedin ki mimarsınız sizin erişime uygun olarak yapmadığınız binalara kaç engelli giremeden geri döndü. Hala yeni yapılan binalar bazı belediyeler tarafından hem erişime uygun değil hem de belediye tarafından ruhsatlandırılıyor. Bornova belediyesinin yaptığı Bornova stadı en iyi örneklerdendir. Belediyelere başta kendi binalarınız olmak üzere tüm binalara engelli erişimine uygun değilse lütfen ruhsat vermeyiniz.

Ben bu tatilde İzmirde'yim biraz dinleneceğim birazda kitap okuyacağım. Bayramınız bayram olur. Alvarlı Efe Hazretleri'nin bayram o bayram ola. Hüzn-ü keder def ola sizlere armağan ediyorum. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..