Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '15

 
Kategori
Blog
 

Benim gibi sensizlikten üşüyor bu şehir

Benim gibi sensizlikten üşüyor bu şehir
 

Benim gibi sensizlikten üşüyor bu şehir .... 

Deme ki, yoktur suçu, günahı çok bu şehrin. 

Masum göründüğü için suçludur bu şehir.

Maske takmış bu şehir, maskesini geceler bile çıkarmadan devam ediyor hayatına,  artık kendi  yüzünü unutmuş bu şehir.

Bu şehrin en ilginç aksesuarıyız bizler. Her yerde görülmek istenen, ancak hiçbir zaman fark edilmeyecek olanından. Bu şehrin en güzel oyuncağıyız biz, bizimle oynarken o kahkahalarla güldükce bin kez öleninden.

Alıştım doğrudur, fakat sevmiyorum. Senin kokun çökmüş bu şehrin ruhuna, senleşmiş bu şehir. Senin gibi gizemli ve maskeli bu şehir. Senin gibi vicdansızca aklımı avlıyor bu şehir.

 Tanrının gözyaşları bile silemiyor bu şehirden seni, beni ve bizden bizi çalan onu ...

Bizim parmak izlerimizi taşıyor, bizsiz de yaşıyor bu şehir ..

Ama son zamanlarda bunaltmış herkesi.      Benim gibi agresif bu şehir. 

Uydukça pahalı kiyafetlere senin gibi aslını unutmuş bu şehir.

Belki de sana çok benzediğinden, özlüyor seni. Benim gibi sensizlikten üşüyor bu şehir

 
Toplam blog
: 9
: 157
Kayıt tarihi
: 02.01.15
 
 

Ben İsmayılova Nergiz Refail kızı 1986 yılı Azerbaycan doğumluyum. Doktora öğrencisiyim. Bir resm..