Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Benim Gibi

Kimse halden bilmiyor, dermanımı veren yok.
Dermanım yâr elinde, Şu halimi gören yok.
Sevda çile çekmekmiş, yanmakmış kor ateşte,
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

Bulunmaz hint kumaşı, diye yıllarca övdüm.
Söyle Allah aşkına, ben seni nasıl sevdim.
Dünyaya kafa tutmuş, koca yürekli devdim.
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

Bitmeyen bir sabırla, derdi vurdum sırtıma.
Küçücük bir damlada, koptu büyük fırtına.
Madem ki; gideceksin, git bakmadan ardına.
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

Dedim ki; yıllar yılı, sabrın sonu selamet.
Diye umut etmişken, koptu kızıl kıyamet.
Sandım ki yar susuşun, senin, hayra alamet.
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

Kaf dağındadır burnu, yere düşse almıyor.
Sarıkız der ki; o, gitti, çağırsam da gelmiyor.
Unutmam onu demiş, ben unuttum bilmiyor.
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

Hiç kıymeti kalmadı vallahi nazarımda.
İstemem hiçbir hakkı, kalmasın üzerimde.
Dilerim ki; hiç rahat, yatmasın mezarında.
Ben yanarım aşk ile benim gibi yanan yok.

                        Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..