Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '18

 
Kategori
Bayramlar
 

Benim Gözümde Atatürk

Benim Gözümde Atatürk
 

Selam sana Başöğretmen Atatürk:)


Cumhuriyet bayramımızı kutlarken
Atatürk’ü anlatmak isterim canlarım

Ben
Atatürk’e sürekli teşekkür edenim

Türk tarihinin son zamanlarını
Çok hem de çok güzel kılan birisi
Sevgili Atatürk

Yedi düvele karşı
Kurtuluş savaşını kurgulayan
Onu zafere ulaştıran
Büyük kahraman olması yanında
Büyük bilge bir adam Atatürk

Bilgi birikimi yüksek
Sezi gücü çok gelişkin
Bilgiyi soruna transfer etmesi şahane

Böyle birisi
Türk tarihinde çok az görülür
Bu bakımdan ben
Atatürk’e sonsuz saygı ve sevgi duyanım

Bir de
Birazcık da olsa Söke’yle akrabalık bağı var
Yani bizim akrabamız aynı zamanda Atatürk

Sevgili Atatürk’ümüz
Büyük muzaffer kumandan olarak
Bütün dünyaya kendini kabul ettirmiştir

Emperyalizme karşı
İlk başarılı karşı duruşta bulunan
Ve onu ülkemizin dışına atan kumandandır
Bu bakımdan saygının büyüğünü hak eder o
Saygılar sevgili Atam saygılar sana

Atatürk
Kurtuluş savaşı sonrası büyük işlere dalmıştır
Ve bunda epey başarı kaydetmiştir
Ülkeyi modern ülke yapma planlarını yapmıştır
Bunu uygulamaya da geçirmiştir

Ömrü yetseydi eğer ülkemiz
Çağdaş ülkeler sıralamasında çok önlere geçecekti
Ama yetmedi işte
Tanrının takdiri bu kadarmış bir şey denemez

Atatürk’ün çağdaşlaşma planında
En ön sırayı
Kapitalist ekonomik yapıya geçmek alır
Onun için de
Üç temel yapıyı gerçekleştirmeyi başlatmıştır
Bunlar
Milli burjuvazi bir
Milli sermaye iki
Milli işçi sınıfı üç

Sevgili Atatürk
Bunlarda epey de yol da almıştır
Kendisinden sonra gelenler
Bu kurumsal gelişmelere soğuk kalmışlardır
Tabii Atatürk hedefleri de yarı yolda kalmıştır

Milli sermaye milli burjuvazi  
Milli işçi sınıfı oluşmamış
Kapitalist ekonomik yapı da yapılanmamış
Dolaysıyla modern yaşama geçememiş ülke

Bunlar olmayınca
Ülke işbirlikçi sermayeye teslim olmuş
Milli işçi sınıfı da yok olmuş gitmiş
İşbirlikçi sermaye milli işçi sınıfına meydan vermez
Bu da işbirlikçi sermayeye kul köle olan
Bir işçi sınıfı yaratmış
Bugün bunu çok net şekilde görüyoruz işte

Atatürk sonrası 80 yıllık zamanda
Birçok kez ekonomimiz yerlerde yuvarlanmıştır
Bugün de yerlerde yuvarlanıyor

Ben bugünün iktidarına diyorum ki
Gelin boş işlerle uğraşmayı bırakın
Atatürk düşüncesine sarılın
Onun hedeflerini gerçekleştirmeye çalışın

Bakın o zaman
Ne güzel bir ülke yaratacaksınız
Ve sizler de bu dünyadan göçüp gittikten sonra
Tıpkı Atatürk gibi saygıyla anılan olacaksınız

Sözlerimin sonunda
Cumhuriyet bayramımızı kutluyorum
Yarınlarımızın
Güvenli mutlu ve sağlıklı olmasını diliyorum
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..