Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Benim gözümle

Benim gözümle
 

Bu resimden görür görmez adeta büyülendim. Çünkü bu resimde, iki kediden çok öte şeyler gördüm her bakışımda.

İki ayrı kişinin, iki ayrı cinsiyetin, en zıttından iki rengin birbirine yasladığı vücutlarından aldığı gücün ve kenetlenmiş beyinlerinin eşliğinde yürünen bir yolun simgesiydi adeta bu resim benim görüşümle.

Daima biri bir diğerinden şefkat beklemezmi tüm sevgilerde? Ya da daima bir kedinin soğuk kış günü sobanın arkasındaki minderde uyurken duyduğu huzuru duymazmıyız sevdiğimizin yanında?

Yok mudur herkezin ilişkisinde nankör bir yanı kedi benciliğinde? Ya da kim karşı koyabilir ki bir kedi gibi yumuşakça okşanarak kedi mırıltısı kıvamında sesler eşliğinde biraz huzurlu, biraz hazlı ve dinginlik veren sevilmelere?

Hadi şimdi bak tekrar o resme ama bu kez benim gözümle.... 

 
Toplam blog
: 43
: 2651
Kayıt tarihi
: 04.01.09
 
 

Evi, eşi, işi ve çocuklarıyla yoğun şekilde koşturmaca bir hayat yaşarken, kendini ihmal etmeyen, bu..