Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Benim gözyaşımı silmeyeceksin

Benim gözyaşımı silmeyeceksin
 

ÇILDIR GÖLÜ


Bu aşkın  yasını saklayacağım,
Sen giden yollara bakmayacağım.
Ağlasam, gizlice  ağlayacağım,
Benim gözyaşımı görmeyeceksin
 
Türlü oyunlara çatacak senin
Feryadın göklere çıkacak senin.
Günahın gözünü tutacak senin,
Benim gözyaşımı görmeyeceksin.
 
O gülen resmine bakıp ağlasam,
Gözüme bir gözlük takıp, ağlasam.
Yüzümü avcuma sıkıp ağlasam,
Benim gözyaşımı görmeyeceksin.
 
Sen öyle bilme ki, gamdan uzaksın,
Bir yağış altında sönen ocaksın.
Yüzüme bakmağa utanacaksın,
Benim gözyaşımı görmeyeceksin!
 
Ali Karagöz.29.05.2013
 
 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..