Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim güzellerim

Benim güzellerim
 

1.

Ofisimdeyim...

Akşam olunca ayrılık basıyor

Tıpış tıpış eve gidiyorum,

Seni de götürüyorum içimde

Sımsıcak ve kızıl

Beynime kazınmışsın,

Yüreğime taht kurmuşsun.

*

Öyle de olsa

Özlüyorum bütün gece seni

Fahriye abla!

*

Abla dediğime bakma

Sen genceciksin gönlümde hiç solmayan

Öylesine güzel, öylesine doğurgansın ki!

2.

Öykünü içtim yudum yudum

Sıcacık, hem de serin;

Yüreciğime göre.

*

Ama nihayet işte benimsin:

Bütün güzelliğinle,

Dipdiri karşımdasın her gün.

Dudakların oynamasa da

İnan ben duyuyorum; öyle güzel söylüyorsun ki;

Deniz gibi, akarsu gibi,

Benim gönlüm gibi, yüreciğim gibi

Deniz Kızı Eftalya!

3.

Sanki bağdaş kurup oturmuşsun

Çadırının önünde,

Beyaz tüylerin var kafanda;

Bir çubuğun eksik elinde

Kızılderili reisi dedim,

Koca Reis dedim sana;

Farkındayım mırın kırın ettin

Anlamadım bir türlü, neyini beğenmedin 

Koca Reis’in?

Otantik, haşmetli ve de mağrur.

*

Bir bit yeniği var ya...

Anlamadım doğrusu!

*

Gönül benim değil mi, vazgeçtim işte

O verdiğim adı geri aldım.

Başka bir isim buldum sana: Napolyon!

Bakıyorum çok mutlusun;

Seni kerata seni.

4.

Naomi, küstü bana

Ne o efendim, iki gün

Geç vermişim suyunu!

Ben de inatçıyım; yüz vermek değil

Artık odama bile almıyorum onu.

5.

Bugünlerde Jennifer Lopez’le birlikteyim;

Dünyanın en güzel popolu kadını var ya işte o!

Öhö... Öhö...

Sakın karıma söylemeyin!

*

Onlar benim güzel çiçeklerim;

Can yoldaşlarım!

*

Kaynak: "Kırmızı Değirmen" Şiirler, Erkan Yukarıoğlu

0212 2712071 - 0212 293 98 61

 
Toplam blog
: 34
: 326
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

Bir kamu kurumu yönetim kademesinden emekliyim. Yazı dünyam gençliğimden bu yana sürer, bu kapsam..