Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim hakkımda II

Benim hakkımda II
 

Geçenlerde yine sordular,

Lütfen biraz bize bahseder misiniz kendiniz hakkında?

Dedim ya size ne desem eksik kalır

Tam söylesem kafanız karışır!

26 yılımın hakkı sığmaz satırlara

yinede azıcık geçsin istersen merakın

sıradan bir insan hakkında

al sana özetle bir parça ben

belki sende çıkarırsın bir pay kendi hakkında..

okuduğum kitaplar

dinlediğim müzikler

izlediğim filmler

yediğim yemekler

içtiğim içkiler

gördüğüm yerler

tanıştığım insanlar

yaptığım hatalar

aldığım kararlar

ve aşık olduğum adamlar

hepsi beni ben yaptılar

şimdilik bunlar gelir geçer benim aklımda

budur işte biraz benim hakkımda!!

-denislis-

 
Toplam blog
: 11
: 1066
Kayıt tarihi
: 19.11.08
 
 

Yıldız Teknik Üniversitesi mezunuyum. Şu an özel bir firmada mühendislik mesleğimi yapıyorum. İlgi a..