Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
TV Programları
 

Benim hala umudum var, tuttu galiba,

Benim hala umudum var, tuttu galiba,
 

Üç başrol oyuncusu bir arada.


Star TV. de yayınlanan “Benim Hala Umudum Var” dizisinin ilk iki bölümü yayınlandı. İzleyici tarafından beğenildi ki, ikinci bölümü reytinglerde Total’de birinci sıraya oturdu.

Konu fakir kız Umut’un (Gizem Karaca) külkedisi hikayesi. Adını Feriha Koydum dizisiyle aynı paralelde bence. Kötü üvey baba, dayak atan ağabey, Feriha’nın kaderiyle aynı Umut’un kaderi. İstanbul’un fakir semtlerinden birinde annesi, kız kardeşi, üvey babası ve üvey babasının çocukları ile yaşayan Umut’un acılı hikayesi.

Öbür tarafta zengin çocuğu Ozan (Şükrü Özyıldız) Umut’la hayatları kesişir. Bir görüşte aşk derler ya, Umut’a aşık olur. Çalıştığı kuaför dükkanına üstüne para vererek işe girer. Olaylar böyle başlar.

Ben dizinin oyuncularından bahsetmek istiyorum.

Gizem Karaca; 2011 Türkiye güzeli 2. si, Ülkemizi yurtdışında temsil etse de bir başarı elde edememiş. Eve Düşen Yıldırım ilk dizsi, güzelliği ile göz doldursa da, dizi reytingler nedeniyle erken final yapmak zorunda kalmış. İkinci dizisi “Emir’in Yolu” da Çağatay Ulusoy ile oynadı. Şansına bu dizide de Hazal fanların Sosyal Medya'da antipropagandaları nedeniyle dizi finalsiz bitti. Ocak ayındaki nahoş olay sonrası, Amerika’ya New York Film Akademisi’ne oyunculuk dersleri için gitti. Söylediğine göre 4 haftalık kurs faydalı olmuş. Ki ben biraz daha oyunculuğunu geliştirdiğini gördüm bu dizide.

Şükrü Özyıldız; Dizide “Ozan” rolünde zengin çocuğunu canlandırıyor.1988 İzmir doğumlu, Ege Üniversitesi İktisat son sınıfta, Müjdat Gezen Sanat Merkezinde oyunculuk eğitimi almış. Reklamlar da ve Derin Sular, Uçurum gibi dizilerde oynamıştır. Çok enteresan Kafes dövüşlerine meraklıymış. Ayrıca, Portekiz’de Profesyonel ringlerde de dövüşçülüğü varmış. Düzgün fiziği, yakışıklı görüntüsü, ilk bölümden itibaren göz doldurdu. Başrol erkek oyuncu olmamasına rağmen, İzleyici tarafından çok tutuldu. Hatta bu duruma Berk Oktay tepki göstermiş, Yapımcı Faruk Turgut, ücretini Şükrü Özyıldız’ dan 5 bin üstüne çıkartarak, başrol oyuncusu olduğunu kabul ettirmiş. Galatasaraylı Selçuk İnan’a benzetilen Şükrü Özyıldız, bu dizide oldukça başarılı. İyi de performans sergiliyor. Berk Oktay ile rekabette ileriki bölümlerde kim kazanacak hep birlikte göreceğiz.

Berk Oktay; Asıl başrol oyuncusu olmasına rağmen ilk iki bölümde çok az göründü. Dizide Hakan rolünde. İş kolik birini canlandırıyor. 1982 Ankara doğumlu olan Berk, 2000-2006 yılları arasında modellik yapmış. 100 ‘ün üzerinde defileye çıkmış. 2004 yılında yurtdışında Paris, Milano, Tokyo, Dubai ve Moskova gibi şehirlerde güçlü markalarla çalışmıştır. 2007 yılında Türker İnanoğlu’ dan aldığı teklifle, Türvak’ tan özel oyunculuk dersi almış, Erler film ile sözleşme imzalamıştır. Tatlı Bela Fadime, Akasya Durağı ve Arka Sokaklar dizilerinde rol almıştır. Bu dizinin ileriki bölümlerde Berk Oktay’ın asıl performansını göreceğiz.

Aynı işyerinde çalışan Umut ve Ozan birbirlerine aşık olurlar. Sokak ortasında Umut’u öpen Ozan, kızın ağabeyi Musa’dan dayak yer. Umut da nasibini alır. İkinci bölümde Umut, Ozan hakkında bilgi almak için takip eder. Ozan’ın annesi de oğlunun ne iş yaptığın takip ettirmektedir.

Ozan’ın Umut’un üvey babasının taksisine binmesi tesadüf olabilir. Ama Ozan’ın evine girme cesareti gösteren Umut’un üvey babasının taksisine bindirilmesi son derece saçma geldi bana. Yolcuyu bırakan hiçbir taksici kapıda, bekleyin denmediği sürece 10 dakikadan fazla beklemez. Sayın senaristimiz izleyici ters köşe yapayım derken, bu tür mantıksızlar yapmamalı.

Neticede yaz dizisi olarak planlanan “Benim hala umudum var” seyirci tarafından sevilmiş gibi. Reytingleri böyle olursa Eylül'den itibaren sezon dizisi olarak devam edebilir

Ozan ile Hakan arkadaş, ileriki bölümlerde Hakan arkadaşının aşkı Umut’u nasıl elinden alacağını göreceğiz.

Bir Gold Film yapımı olan dizi, yönetmeni Nisa Akman, senaryosunu Deniz Akçay yazmış. Yapımcı Faruk Turgut.

Güzel bir dizi. Bence Seyre değer. İyi seyirler diliyorum.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blok: milliyet.com.tr/cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..